ابراز همدردی رئیسجمهور قرقیزستان با مردم و مقامات ونزوئلا
رئیسجمهور قرقیزستان در پی وقوع زمینلرزه ویرانگر در ونزوئلا که به جانباختن و مجروح شدن تعداد زیادی از شهروندان و خسارات گسترده منجر شد، پیام تسلیتی به سرپرست ریاستجمهوری این کشور ارسال کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، «سادیر جباراف» رئیسجمهور قرقیزستان، با ارسال تلگرامی به «دلسی رودریگز» سرپرست ریاستجمهوری جمهوری بولیواری ونزوئلا، وقوع زمینلرزه شدید و تلفات و خسارات ناشی از آن را تسلیت گفت.وی در این پیام تأکید کرد: با اندوه فراوان خبر جانباختن و مجروح شدن تعدادی از شهروندان و همچنین خسارات گسترده ناشی از زمینلرزه شدید در جمهوری بولیواری ونزوئلا را دریافت کردم.از طرف مردم قرقیزستان و شخص خودم، مراتب صمیمانه تسلیت را به جنابعالی، خانوادهها و بستگان قربانیان و همچنین مردم ونزوئلا ابراز میکنم و برای تمامی مجروحان آرزوی بهبودی و سلامتی دارم.لازم به یادآوری است ۲۴ ژوئن، ونزوئلا شاهد وقوع دو زمینلرزه شدید با فاصله زمانی حدود ۴۰ ثانیه بود که بزرگی آنها به ترتیب ۷.۲ و ۷.۵ ریشتر ثبت شده است.
12:28 - 6 تیر 1405