لطفا تو چنل های کانفی...تو روبیکا یا...عضو نشین ، اولا کلاهبردارن دوما گیرم پنج ساعتم وصل شدی ، خب بعدش چی؟ارزشی داره؟حق منو تو اینه بی هیچ دردسری اندازه پولی که میدیم راحت استفاده کنیم #اینترنت
01:15 - 3 اردیبهشت 1405