عباس آقا
@Kralmk
لطفا تو چنل های کانفی...تو روبیکا یا...عضو نشین ، اولا کلاهبردارن دوما گیرم پنج ساعتم وصل شدی ، خب بعدش چی؟ارزشی داره؟حق منو تو اینه بی هیچ دردسری اندازه پولی که میدیم راحت استفاده کنیم
#اینترنت
01:15 - 3 اردیبهشت 1405
1
بازنشر
11
واکنش
1265
بازدید
در پاسخ به
@Kralmk