20 فروردین 1405

نظرسنجی از کاربران فارس درباره آتش بس و مذاکره

آیا با آتش بس و مذاکره موافقید؟

6801 رأی  •  نظرسنجی پایان یافته است.
کسی نمی‌تواند لیست رأی‌دهندگان را ببیند
مسعولین محترملطفاً در مورد آن چیزهایی که حق مسلم ایران می‌باشد و با قدرت بدست آوردیم ، دنبال تایید گرفتن از آمریکا ، برای اجرای آن نباشید.مانند قانون جدید تنگه هرمزمانند حق غنی سازیو سایر موارد
13:11 - 20 فروردین 1405

303 واکنش
27٫1k بازدید



2 پاسخ

@Seydreza20 فروردین 1405
در پاسخ به و
دنبال تایید کسی نیستیم، دنبال تثبیت کردنش از طریق مذاکره و نظارت مجامع بین الملل هستیم تا تحریم ها هم برداشته بشه

تصویر نمایه‌ی ‌دیوید رفوآ‌
@DRSDavidSoft1 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
یکی دیگر از موارد نیز به نظر من عدم تحریم بودن در اینترنت است که بایستی مطالبه گردد، برای مهندسان و برنامه‌نویسان بسیار کاربردی است تا در توسعه و ارتقاء سطح علم و فناوری کشور به‌امید خدا کوشا باشیم.