14 اردیبهشت 1405

ممانعت ارتش از ورود ناوهای آمریکایی صهیونی به تنگه هرمز

روابط عمومی ارتش اعلام کرد: با اخطار قاطع و سریع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، از ورود ناوشکن های دشمن آمریکایی صهیونی به محدوده تنگه هرمز ممانعت شد.
الله اکبر ، اینجا ایران است .سلام کنید به ایران قدرتمند و ابرقدرت جهانیایران پیروز است 🇮🇷
13:24 - 14 اردیبهشت 1405

66 واکنش
12k بازدید