خلیج فارس خط سقوط قدرت های پوسیده است. مفت خورهای جهان، تاریک سرشتان، این مکان جاییست که هر کسی به مردم ایران ظلم کرده باشد در خود فرومیبرد. ایرانیان باستان نام خدای خود را بر این تنگه حک کردند خدایی که نور و راستی دارد.تا زمانیکه به ایرانیان ظلم شود این تنگه مثل جهنم هست. خود دانید، فقط مردم ایران
هر کس برای مردم ایران قدم مثبت بردارد دوازه های برکت برایش باز میشود. فرقی نمیکند فقط سرشت پاک داشته باشد. دو رویی، دروغ، جواب نمیده. حتی داخل کشور باید برای مردم قدم بردارید اگر بی تفاوت باشید وضعیت بدتر میشه.