از اینهفته چون میخوان سفارتشون رو در ایران بازگشایی کنن دارن حسن نیتشون رو نشون میدن.
@user1781510877701 ساعت پیشدر پاسخ بهاز اینهفته چون میخوان سفارتشون رو در ایران بازگشایی کنن دارن حسن نیتشون رو نشون میدن.
@saheb51 دقیقه پیشدر پاسخ بهاروپایی ها چه بخوان چه نخوان، در دو دهه آینده اسلام دین غالب در اروپا خواهد شد...🕋🕌 و هیچ چیز نمیتونه جلوی گسترش اسلام رو بگیره🇮🇷🇮🇷