فقط ۲۳ درصد از مردم جهان به ترامپ اعتماد دارند

نظرسنجی جدید در ۳۶ کشور جهان نشان می‌دهد که ۷۶ درصد از مردم به نحوه راهبری رئیس جمهور آمریکا در عرصه جهانی اعتماد ندارند.
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ نظرسنجی جدید در ۳۶ کشور جهان نشان می‌دهد که ۷۶ درصد از مردم به نحوه راهبری رئیس جمهور آمریکا در عرصه جهانی اعتماد ندارند.تحقیق انجام‌شده توسط مؤسسه «پیو» مشخص کرد که فقط ۲۳ درصد از بزرگسالان در کشورهای مورد نظر به ترامپ اعتماد دارند.این افکارسنجی در بازه زمانی ۸ فوریه تا ۱۳ می ۲۰۲۶، با شرکت ۴۲ هزار و ۱۵۱ نفر در کشورهای ترکیه، سوئد، مکزیک، پاکستان، مالزی، هلند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، استرالیا، سنگاپور، تایلند، کانادا، اندونزی، اسپانیا، یونان، کره جنوبی، ژاپن، بنگلادش، انگلیس، آفریقای جنوبی، شیلی، لهستان، آرژانتین، برزیل، پرو، سریلانکا، هند، کلمبیا، مجارستان، غنا، کنیا، نیجریه، فیلیپین و فلسطین اشغالی انجام شد.این نظرسنجی نشان می‌دهد که اعتماد به آمریکا از سال گذشته در بسیاری از کشورها کاهش یافته و رتبه‌بندی کلی ایالات متحده نیز منفی شده است.مرکزی تحقیقات پیو توضیح داد: «۵۰ درصد از مردم کشورهای مورد تحقیق، آمریکا را شریکی غیرقابل اعتماد می‌نامند و ۶۳ درصد نیز می‌گویند که این کشور به صلح و ثبات جهانی کمکی نمی‌کند».#آمریکا#نظرسنجی#ترامپ«با دنبال کردن صفحه بین‌الملل فارس درجریان آخرین تحولات جهان قرار بگیرید»
02:53 - 24 ژوئن 2026
بین‌الملل
آمریکا و اروپا




16 پاسخ

@user1711196015612 ساعت پیش
حالا از همونها پرسیده بشه،به کجا دوست دارن مهاجرت کنن.جواب جالب میکنه نظر سنجی رو...اون ماجرای صلح جهانی،و ثبات هم مالیده میشه.....

تصویر نمایه‌ی ‌9**0177‌
@ApexIntel2 ساعت پیش
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌9**0177‌
9**0177

@ApexIntel  •  1 روز پیش

آیا به‌جای پاسخ‌گویی به انتقادهای اصولی، باید منتقدان را مورد توهین قرار داد؟دقیقاً از چه چیزی ناراحت هستید؟از اینکه عده‌ای یادآوری می‌کنند رهبر شهید تأکید داشتند مذاکرات نباید پشت درهای بسته انجام شود، اما امروز حتی خبرنگاران نیز از جزئیات آن بی‌اطلاع‌اند؟از اینکه مردم می‌خواهند مفاد و بندهای…
نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌فتح اله‌
@user17091007988534241012 ساعت پیش
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌راستگو‌
راستگو

@DoctorSadegh  •  4 روز پیش

آستاته تحمل را صفر‌ کنید و به هر نقض عهد پاسخ محکم دهید

مطالبه

آستاته تحمل را صفر‌ کنید و به هر نقض عهد پاسخ محکم دهید

سال‌هاست که آمریکا و رژیم صهیونیستی یک نقشه ثابت را دنبال می‌کنند؛ نه با یک خیانت بزرگ، بلکه با صدها خیانت کوچک و تدریجی. قدم‌به‌قدم تعهدات خود را زیر پا می‌گذارند، خطوط قرمز را جابه‌جا می‌کنند و هر بار میزان واکنش ما را می‌سنجند. اگر پاسخی درخور نبینند، گام بعدی را برمی‌دارند و جلوتر می‌آیند. حاصل این روند روشن است: توافق‌ها روی کاغذ می‌مانند و طرف مقابل بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، به تمام اهداف خود نزدیک‌تر می‌شود. در مقابل، آستانه تحمل دشمن تقریباً صفر است. کوچک‌ترین اقدام متقابل ایران را تهدید می‌خوانند، محکوم می‌کنند و برای آن هزینه‌تراشی می‌کنند. آن‌ها حق هر اقدامی را برای خود قائل‌اند، اما برای ملت ایران حتی حق دفاع و پاسخ متناسب را نیز برنمی‌تابند. امروز مطالبه انقلابی و صریح مردم از مسئولان این است: آستانه تحمل جمهوری اسلامی را صفر کنید. هر نقض عهد باید هزینه داشته باشد. هر تجاوز باید پاسخ بگیرد. هر تهدید باید با اقدامی بازدارنده مواجه شود. دشمن باید بداند که دوران آزمودن صبر ملت ایران به پایان رسیده است. اکنون لبنان سنگ محک ماست. معاهده‌ای که بند اولش توقف جنگ در لبنان است، به تدریج نقض شده است و چیزی به بازگشت جنگ تمام عیار نمانده است. واکنش ایران چیست؟ تجربه ثابت کرده است که عقب‌نشینی، دشمن را متوقف نمی‌کند؛ بلکه گستاخ‌تر می‌کند. آنچه مانع پیشروی دشمن می‌شود، اقتدار، اقدام متقابل و تحمیل هزینه است. ملت ایران از مسئولان خود انتظار دارد که در برابر هر بدعهدی و هر تجاوز، پاسخی قاطع، فوری و پشیمان‌کننده بدهند؛ پاسخی که دشمن را از تکرار خطا بازدارد، نه اینکه او را به برداشتن گام بعدی تشویق کند.

آحاد مردم عزیز، جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی،، مسعود پزشکیان، شعام، مجمع تشخیص مصلحت، سید مجید موسوی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

@Alireza_e2 ساعت پیش
در پاسخ به
اما وقتی مسئولین ما صم بکم میشینن مردم ما مجبور میشن حرفای ترامپو باور کنن!

تصویر نمایه‌ی ‌203***8‌
@ommateemam2 ساعت پیش
در پاسخ به
شیطان زده ها ....

تصویر نمایه‌ی ‌Iranian Researcher‌
@IranianResearcher2 ساعت پیش
در پاسخ به
از این ۲۳٪، فقط آنها که با هر توئیت ترامپ (با رکورد ۳۷ توئیت در ساعت و ۳۰۰ موضعگیری متناقض در روز) انتظار دارند دولت توضیح دهد را باید تندیشان را ساخت.وقتی بقایی، عراقچی و حتی پزشکیان توضیح می دهند، می فرمایند: چرا دیر گفتی؟! یا انشاءالله که راست گفته باشید. یا از این دروغها زیاد گفتید؟!ادامه دارد

@user17091006605660843011 ساعت پیش
در پاسخ به
کاش یه نظر سنجی هم بشه ببینیم چند درصد به مسئولان ایران اعتماد دارند

تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
@Lync71 ساعت پیش

همش بلوف میزنه!

شما وقتیکه طرف مقابل‌تون محاسبه ناپذیر می‌شه، میترسیدکله زرد از چه استراتژی‌ای استفاده می‌کنه؟همش بلوف میزنه!📌سنت‌های الهی - جلسه بیست‌و‌نهم👤 استاد #رائفی_پور#ترامپ #قمارباز #مرد_دیوانه #خطای_محاسباتی #جنگ #مذاکره #توافق_با_آمریکا #سنت‌های_الهی #مقاومت #بازگشت_به_نظر_رهبری #علی‌الاصول #ایرا…نمایش بیشتر
۹ MB

@Mohsenmohamadali1 ساعت پیش
این هیئت مذاکره کننده ما بودند آبروی نداشته ترامپ رهبر و بچه ** را که کامل رفته بود و در حال سرنگونی بود را بهش برگرداندند، ای خاک بر سر اون کسانیکه دستان رزمندگان شجاع و از جان‌گذشته را بستند و نگذاشتند کار تمام شود بهترین خدمتگذاران به ترامپ دست اندر کاران و مسئولین خود فروخته در نظام بودند.

@user1777968160601 ساعت پیش
در پاسخ به
تا جوون دارید نظر سنجی اره اوره و شمسی کوره رو بذارید چیزی از اون کلاه گشادی سرتون رفته کم نمیکنه.

تصویر نمایه‌ی ‌شاهد‌
@R_Rashidi1 ساعت پیش
در پاسخ به
ابله همه جای جهان هست.

تصویر نمایه‌ی ‌راستگو‌
@DoctorSadegh1 ساعت پیش
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌راستگو‌
راستگو

@DoctorSadegh  •  4 روز پیش

آستاته تحمل را صفر‌ کنید و به هر نقض عهد پاسخ محکم دهید

مطالبه

آستاته تحمل را صفر‌ کنید و به هر نقض عهد پاسخ محکم دهید

سال‌هاست که آمریکا و رژیم صهیونیستی یک نقشه ثابت را دنبال می‌کنند؛ نه با یک خیانت بزرگ، بلکه با صدها خیانت کوچک و تدریجی. قدم‌به‌قدم تعهدات خود را زیر پا می‌گذارند، خطوط قرمز را جابه‌جا می‌کنند و هر بار میزان واکنش ما را می‌سنجند. اگر پاسخی درخور نبینند، گام بعدی را برمی‌دارند و جلوتر می‌آیند. حاصل این روند روشن است: توافق‌ها روی کاغذ می‌مانند و طرف مقابل بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، به تمام اهداف خود نزدیک‌تر می‌شود. در مقابل، آستانه تحمل دشمن تقریباً صفر است. کوچک‌ترین اقدام متقابل ایران را تهدید می‌خوانند، محکوم می‌کنند و برای آن هزینه‌تراشی می‌کنند. آن‌ها حق هر اقدامی را برای خود قائل‌اند، اما برای ملت ایران حتی حق دفاع و پاسخ متناسب را نیز برنمی‌تابند. امروز مطالبه انقلابی و صریح مردم از مسئولان این است: آستانه تحمل جمهوری اسلامی را صفر کنید. هر نقض عهد باید هزینه داشته باشد. هر تجاوز باید پاسخ بگیرد. هر تهدید باید با اقدامی بازدارنده مواجه شود. دشمن باید بداند که دوران آزمودن صبر ملت ایران به پایان رسیده است. اکنون لبنان سنگ محک ماست. معاهده‌ای که بند اولش توقف جنگ در لبنان است، به تدریج نقض شده است و چیزی به بازگشت جنگ تمام عیار نمانده است. واکنش ایران چیست؟ تجربه ثابت کرده است که عقب‌نشینی، دشمن را متوقف نمی‌کند؛ بلکه گستاخ‌تر می‌کند. آنچه مانع پیشروی دشمن می‌شود، اقتدار، اقدام متقابل و تحمیل هزینه است. ملت ایران از مسئولان خود انتظار دارد که در برابر هر بدعهدی و هر تجاوز، پاسخی قاطع، فوری و پشیمان‌کننده بدهند؛ پاسخی که دشمن را از تکرار خطا بازدارد، نه اینکه او را به برداشتن گام بعدی تشویق کند.

آحاد مردم عزیز، جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی،، مسعود پزشکیان، شعام، مجمع تشخیص مصلحت، سید مجید موسوی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌مقاومت وایستادگی‌
@user1776613456571 ساعت پیش
در پاسخ به
امریکاصهیون شر مطلق وبدتر از شیطان هستند بدذات شرور وقلدر زورگو اند با لباسهای اتو کشیده وعطروادکلن ومرتب ومنظم یک جنتلمن خبیث پلید که چاقوی زهر دارشو پنهان کرده تا در قلب ما فروکند با اینجور کشوری جز زبان زور قدرت حرف زدن یعنی داری نابودی وتسلیم شدنت را رقم میزنی.

تصویر نمایه‌ی ‌الله اکبر ،سلاح ما است.‌
@user17082343635654 دقیقه پیش
در پاسخ به
همین کثافت های امریکاصهیون بدانند که ما لمب اتم نداریم ونمیتوانیم بسازیم کشورمون رو بمباران اتمی میکنند بروید بسازید مانند پاکستان وکره شمالیوهند که ساختند وگفتندهیچ غلطی نمبکنید نه تهدید ونه تحریم شد مثل ما

@user170910136596054388351 دقیقه پیش
در پاسخ به
جهان دست 1درصد ثروتمنداسرائیلی است که اونها هم 100 درصد ترامپ دوست دارند بقیه دنیا مهم نیست

@user17743056227711 دقیقه پیش
در پاسخ به
همه جای دنیا نظر مردم کشکه . نظر سازی میشه که مردم فکر کنند نظرشون ارزش داره و دلشون خوش بشه.