نارضایتی صهیونیست‌ها از تفاهم‌نامه آمریکا و ایران

یک مقام ارشد سابق در کابینه رژیم صهیونیستی می‌گوید که تفاهم‌نامه آمریکا با ایران، «بنیامین نتانیاهو» را در ضعیف‌ترین موقعیت سیاسی خود تا این زمان قرار داده است.
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ منابع صهیونیست بامداد سه‌شنبه از عصبانیت اشغالگران نسبت به تفاهم آمریکا با ایران خبر دادند.نشریه «فایننشال تایمز» به نقل از یک مقام ارشد سابق در کابینه رژیم صهیونیستی نوشت: «تفاهم آمریکا با ایران یک فاجعه راهبردی با ابعادی غیرقابل توصیف است».این منبع که نامش فاش نشد، مدعی شد: «توافق ترامپ با ایران خشم گسترده‌ای را در اسرائیل برانگیخت و یک شکست استراتژیک بزرگ تلقی شد».وی همچنین افزود که تفاهم آمریکا با ایران، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را در ضعیف‌ترین موقعیت سیاسی خود تا این زمان قرار داده است.پیش از این نیز وبگاه اماراتی «ارم‌نیوز» ادعا کرده بود که اعضای حزب «لیکود» پشت درهای بسته در حال انجام گفت‌وگوهایی درباره تعیین جانشین برای نتانیاهو هستند.#ایران#آمریکا#رژیم_صهیونیستی«با دنبال کردن صفحه بین‌الملل فارس درجریان آخرین تحولات جهان قرار بگیرید»
05:48 - 2 تیر 1405
بین‌الملل
ایران در جهان
غرب آسیا