ترامپ: تفاهم‌نامه ایران امضا شده است+ فیلم

رئیس جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه هنگام ترک کاخ ورسای گفت که یادداشت تفاهم با ایران، امضا شده است.
۲ MB
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا امضای یادداشت تفاهم با جمهوری اسلامی ایران را تایید کرد.ترامپ در پاسخ به سوال خبرنگاران، هنگام ترک کاخ ورسای بعد از ضیافت شام با همتای فرانسوی، گفت: «[تفاهم‌نامه] امضا شده است. در ورسای امضا شد».دقایقی بعد رسانه‌های آمریکایی کلیپی از امضای یادداشت تفاهم ایران توسط ترامپ در کاخ ورسای را منتشر کردند که در آن مراسم، «مارکو روبیو» و «ژان نوئل بارو» وزیران خارجه فرانسه و آمریکا نیز حضور دارند.ساعتی پیش بود که مقام‌های آمریکایی به وبگاه «آکسیوس» گفتند که ترامپ شخصاً نسخه‌ای از تفاهم‌نامه ایران را در کاخ ورسای امضا کرده و تصویری از آن برای ایرانی‌ها و کشورهای میانجی ارسال شد.پیش از آن نیز سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تایید کرد که یادداشت تفاهم اسلام‌آباد توسط رؤسای جمهور دو کشور امضا شده است.#ایران#آمریکا#تفاهم_نامه«با دنبال کردن صفحه بین‌الملل فارس درجریان آخرین تحولات جهان قرار بگیرید»
۸ MB
02:44 - 28 خرداد 1405
بین‌الملل
آمریکا و اروپا
ایران در جهان

9 بازنشر5 واکنش
35٫4k بازدید



14 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌مستند در برابر تاریکی‌
@AgainstDarkness7 روز پیش
.ir

آتش‌پَس؛ هر بغلی بغل نیست!

جنگ، بخش کوتاه خونین سیاست‌ورزی و ایستگاهی از مسیر طولانی سیاست کشورهاست. همه می‌دانیم جنگ تمام نشده و این ظاهرا بغل کردن‌ها، مصداق همان بغل کردن در اوج مبارزه تکواندوکاران و فرنگی‌کارهاست. در جنگ تمدنی رمضان، چرخه «آتش‌بس، آتش‌پس» را تا سال‌ها عقب می‌اندازیم،ان‌شالله. فرمان صحنه نیز ۱۴۰۰سال پیش از …
نمایش بیشتر
۲ MB

@al_aghsa7 روز پیش
از نظر ما یک تروریست ملعون هست و هر توافف و تواهمی هیچ خیر درش نیست جز شر ،کم کم ترور نشدن عده ای توسط رژیم های تروریست امریکا و اسرائیل بیشتر نمایان میشود

تصویر نمایه‌ی ‌علی‌
@iFARS6 روز پیش
در پاسخ به
جالبه دو گروه مخالف توافق یکی طرفداران پهلوی و دوم ...؟!😮🤣😂

تصویر نمایه‌ی ‌𝓡𝓔𝓩𝓐‌
@Wahrhaftigkeit6 روز پیش
در پاسخ به
همانطور که بارها مسؤلان اعلام کردند نباید به وعده های طرف مقابل خوشبین بود و همیشه باید در برابر فتنه داخلی و بدعهدی خارجی آماده بود.از اینرو، تک تک ملت ایران باید در حفاظت از منافع کشور کوشا باشند.هر فارسی زبانی، ایرانی نیست و هر ایرانی لزوما خیرخواه منافع ملت ايران نیست.به امید پیروزی ایران

@user1738435933446 روز پیش
در پاسخ به
براووو مرض بی شرفا ، این دلیل نمیشه دنبال قصاص نباشیم

تصویر نمایه‌ی ‌یامهدی ادرکنی‌
@user1768320904366 روز پیش
در پاسخ به
صحبت عجیب قالیباف: ما باید سنگر را از بچه‌های لانچر تحویل بگیریم و مردم را از زیر فشار اقتصادی دربیاوریم....این صحبت پشت آدم رو میلرزونه ...اگه به فرمان ایشون رزمندگان از حالت آماده باش و رزمی خارج بشن هر آن امکان تصرف کشور وجود داره ....صحبت ایشون شبیه صحبت رفسنجانی است که دنیای امروز دنیای موشک …نمایش بیشتر

@panahi13516 روز پیش
در پاسخ به
ترامپ قاتل امام شهید ما است و هرگز نمیبخشیمش 🔥

تصویر نمایه‌ی ‌9**5621‌
@Dorood6 روز پیش
در پاسخ به
طبق بند۱ این تفاهمنامه طرفین بایدازهرگونه تهدید یکدیگر خودداری کنند پس شعار محو ونابودی اسرائیل به عنوان غده سرطانی و شعار مرگ برامریکا واسرائیل می تواند از دیداونها تهدید باشدوبهانه ای برای نقض تفاهم نامه

تصویر نمایه‌ی ‌خدیجه‌
@kh_ghzanfari6 روز پیش
در پاسخ به
تفاهم در ورسای امضا شد، اما متنش نه. این تفاهمِ شفاف نیست، تفاهمِ کلیپ‌گونه است.

@Alireza4996 روز پیش
در پاسخ به
تو کاخ سفید باشه یا تو ورسای فرقی نمیکنه بحرحال یک جنایتکار متجاوز به عنف کودک آزار کودک کش است که باید با زجر و درد به سزای جنایتهای بسیاری که در طول عمر ننگینش بخصوص در حق ایران و ایرانی انجام داده برسد.

@Alireza4996 روز پیش
در پاسخ به
برای اولین بار یک برگه کاغذ امضا کرد ولی تا این ساعت یک توئیت هم در موردش نگذاشته و لاف نزده

تصویر نمایه‌ی ‌اتاق خبر آمریکا‌
@USANR6 روز پیش
در پاسخ به و

انقلاب در اقتصاد سازندگان محتوای ایرانی؛ چرا بله کافی فراتر از یک کپی ساده است؟

(معرفی رسانه ای ماهیت بله کافی)🎯 فریلنسری را با ما در دنیای فریلنسرها تجربه کنید ‎@Freelancersworld مشروح را اینجا بخوانید: https://ble.ir/freelancersworld/-5831441287421012575/1781667803837
۴ MB

نمایش گزارش


تصویر نمایه‌ی ‌احمد اسدی‌
@user1750235730516 روز پیش
در پاسخ به
بزرگترین سرمایه و قدرت ملت ما در اتحاد و همدلی بود. باید حفظ بشه تا هیچ ابرقدرتی جرات حمله به خاک کشورمون رو نداشته باشه.

تصویر نمایه‌ی ‌سید حمزه باقری‌
@Sarbaze_velayat6 روز پیش
در پاسخ به
انتقام نهایی مونده ، انشاالله