ولی بدتونم نمیومد قمار باز این قمار انجام بدهد، اروپای ها در دشمنی با ایران چیزی کمتر از امریکا ندارند
@al_aghsa9 اردیبهشت 1405ولی بدتونم نمیومد قمار باز این قمار انجام بدهد، اروپای ها در دشمنی با ایران چیزی کمتر از امریکا ندارند
@Zuzan9 اردیبهشت 1405در پاسخ بهفرانسه همیشه متحد جنایتکاران بر علیه ملت ایران بوده و هست ما هیچوقت حمایت فرانسه را در جنگ هشت ساله و ارسال خون های آلوده را فراموش نمی کنیم
@user1717158179869 اردیبهشت 1405در پاسخ بهشما از تبار و پیروان همان " پونتس پیلاتس " هستید که ( طبق روایات تاریخی خودتان ) دستانش را از خون مسیح ع شست !
@usercbgfjhvfhkhbhg36646769 اردیبهشت 1405در پاسخ بهحالا اگه آمریکا اطلاع داده بود مشارکت می کردی، مگه نه؟ معنی حرفت اینه دیگه
@user1775409700439 اردیبهشت 1405در پاسخ به وفیلم| توفیقیان:مذاکره خوب یا بد؛ مسئله این است؟!
رئیس ستاد کل مجمع سلامت رضوی ایران با تأکید بر نقش گفتوگو در کاهش تنشها و تقویت امنیت منطقه گفت: «در جهانی که اختلافها پیچیدهتر از همیشه شده، این مذاکرات نیست که خوب یا بد است؛ بلکه کیفیت، نیت و شیوه پیشبرد آن است که سرنوشت جهان را رقم میزند.»نمایش گزارش
@user1773043852969 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاکثر کشورهای اروپایی می خوان وسط لحاف آمریکا و اسرائیل بخوابند که کرایه لحاف ندن اگر آمریکا و اسرائیل برنده این میدان بودند حتما حمایت می کردند و حالا که اوضاع خرابه نمی خوان هزینه بدن منکر شدند دست همه تون تو یه کاسه است جماعت جنتلمن جنایتکار ج ج ج
@asadez9 اردیبهشت 1405در پاسخ بهالبته «هیچکس» که اشتباه است چون همه میدانیم حداقل یک نفر یعنی نتانیاهو از ترامپ خواسته بود!