گروسی: برنامه هسته‌ای ایران از طریق نظامی متوقف نمی‌شود

مدیرکل آژانس اتمی شامگاه سه‌شنبه ادعاهای آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را رد کرد.
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شامگاه سه‌شنبه ادعاهای آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره تلاش ایران برای حرکت به سمت سلاح هسته‌ای را رد کرد.گروسی در مصاحبه با نشریه «اکونومیست» گفت: «ایران چند هفته یا چند ماه با رسیدن به بمب هسته‌ای فاصله نداشت. ما گفته‌ایم که ایران برنامه مشخص و سیستماتیکی برای تولید سلاح هسته‌ای ندارد».وی بار دیگر بدون محکوم کردن حملات تجاوزکارانه و جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به تأسیسات هسته‌ای در ایران، اظهار داشت: «تهران باید، در صورت امکان، دسترسی بازرسان ما به اورانیوم غنی‌شده را تسهیل کند».مدیرکل آژانس اتمی ادعا کرد: «برای رفع شبهات، از ایران خواستیم که همکاری کند، اما این همکاری آنطور که باید، نبوده است».گروسی همچنین با رد دیگر ادعای آمریکا و رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: «برنامه هسته‌ای ایران را نمی‌توان از طریق نظامی متوقف کرد».#آمریکا#ایران#گروسی#رژیم_صهیونیستی#آژانس_اتمی«با دنبال کردن صفحه بین‌الملل فارس درجریان آخرین تحولات جهان قرار بگیرید»
00:28 - 26 فروردین 1405



20 الإجابة

‌بابک خرمدین‌ صورة الملف الشخصي
@user170910012604473009426 فروردین 1405
تعليقًا على
شما لطفا هیچی نگو😠😠🙏🙏

‌دانشجو‌ صورة الملف الشخصي
@For_Khamenei26 فروردین 1405
تعليقًا على
گروسی مامور آمریکای صهیونیستی

@B999Y26 فروردین 1405
تعليقًا على
تا چشمت درآد

‌شقایق اشک‌ صورة الملف الشخصي
@Shaghayegh1ashk26 فروردین 1405
تعليقًا على
امروز برای این اعتراف دیر است. هزاران نفر با گزارش بزدلانه شما از بین رفتند. ایران و گروه‌های مقاومت وارد جنگی شدند که یکی از بانیان آن شخص گروسی بود.آغوشت برای نتانیاهو ، خوش‌رقصیت برای ترامپ.این اعتراف را به ترامپ بگو.

@Shabah26 فروردین 1405
باز این میمون تغییر ژنتیکی حرف زد!بی پدر مگه مال بابات اختیارداری میکنی براش؟تو کل تاریخچه npt هیچ کسی نیومد تو کشور دیگه بگه مواد غنیسازیتو تحویل بده من ببرم خیلی شل زدیم،

@Azerbaijanly26 فروردین 1405
تعليقًا على
عکس مناسبی انتخاب کردید

@Nanva26 فروردین 1405
تعليقًا على
خااااااار.....

‌فرزند ایران‌ صورة الملف الشخصي
@FarzandIrann26 فروردین 1405
تعليقًا على
بیخود کرده به توقفش فکر میکنه حتی....انرژی هسته ای حق مسلم ماست

@Ando4026 فروردین 1405
تعليقًا على
دقت کردین!از اون روزی که جسد یکی از دوستاش که عکس فدایت شوم هم زیاد باهم داشتن و به برنامه اتمی اسراییل خدمات میداد و به صورت عجیب تو آپارتمانش به درک پیوست و جسد قاتل محترمش بعد از خودکشی توی یه انبار پیدا شد ؛به صورت عجیبی تغییر کرده!بعضی میگن چند وقته نماز شبش ترک نمیشه ولی انگار راه نداره...

@user170910005632654667726 فروردین 1405
تعليقًا على
جاسوس عزیز اگه فک کردی می بریمت بالا سر اورانیوم ها تا برای عملیات بعدی بگی به آمریکایی ها که محل اختفای اورانیوم ها کجاست کور خوندیفک کردی میبریمت خونه ظریف و روحانی رو یاد بگیری

@user17758599186126 فروردین 1405
تعليقًا على
این چه عکسیه برای این شاسکول انتخاب کردی 😂

@user1768291053326 فروردین 1405
تعليقًا على
این مردک هم مثل اینکه تو جزیره آپستین یه گیر و گوری داره.

@usercbgfjhvfhkhbhg366467626 فروردین 1405
آتش بیار معرکه جاده صاف کن جنگآب زیر کاهنمی دونم واقعا چی مناسب تره؟شما هم از این دست دارید بگید برا گروسیحق مطلب ادا بشه

@Arash056726 فروردین 1405
تعليقًا على
چرا حمله به تاسیسات ایران را درست محکوم نکردی خاک بر سر؟

@user170910070393365598826 فروردین 1405
تعليقًا على
این شخص جاسوس هست

@user170910008361072015426 فروردین 1405
تعليقًا على
برو بمیر قبل از اینکه دست ما بهت برسه.

‌نورالهدا‌ صورة الملف الشخصي
@Mahoor26 فروردین 1405
تعليقًا على
مصداق بارز کم‌فروشی!😂حق جاسوسی می‌گیرهمشاوره غلط به اربابش میده

‌سید علی‌ صورة الملف الشخصي
@Seyyedalikhorasani26 فروردین 1405
تعليقًا على
ساکت باش، قاتل صهیون کثیف که از همه جات خون میریزه ، مخصوصا از دستان کثیفت که به خون فرزندان این آب و خاک آلوده است، شما برای انرژی در راس این سیستم نیستی شما وظائف مهمتری داری چون ریختن خون دانشمندان خاورمیانه مخصوصا ایران

@user17099879612126 فروردین 1405
تعليقًا على
کفتار مزدور!!