«مجازات سخت» برای مهاجمان به مأموران فدرال آمریکایی

معاون رئیس‌جمهور آمریکا گفت که هر کسی به ماموران فدرال توهین یا حمله کند به مجازات حبس محکوم می‌شود.
٣ MB
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ «جیمز دیوید ونس» معاون رئیس جمهور آمریکا از اعمال مجازاتی سخت برای عاملین حمله به مأموران و نیروهای امنیتی فدرال خبر داد.ونس روز پنجشنبه طی سخنرانی در کاخ سفید هشدار داد که هر کسی به ماموران فدرال توهین کند، به زندان خواهد افتاد.وی همچنین گفت که هر معترضی که به کلیسا حمله کند یا مأموران فدرال را مورد تعرض قرار دهد، با برخورد بسیار سخت حکومت مواجه خواهد شد.#آمریکا#ونس#ترامپ«با دنبال کردن صفحه بین‌الملل فارس درجریان آخرین تحولات جهان قرار بگیرید»
15:55 - 23 يناير 2026

3 إعادة النشر4 التفاعل
32٫2k من المشاهدات


2 الإجابة

‌فرزندایران‌ صورة الملف الشخصي
@user170910010628864522223 يناير 2026
اینم از امریکا .. بله تازه میگه به مأموران فدرال و نیروهای امنیتی فدرال توهین کند به زندان خواهد افتاد . یک بخش کلیسا هم گفته بود.برای ایران : تخریب و اتش زدن ، توهین ، کشتن نیروهای امنیتی، پلیس و بسیجی و مردم عادی همه مجاز هست برای اغتشاشگر ببینید برای خودشان نباید باشه برای دیگران باید باشه

‌فرزندایران‌ صورة الملف الشخصي
@user170910010628864522223 يناير 2026
تعليقًا على
بعد یک سری میان میگن امریکا این هست ان هست .مجازات نمیکند . ازادی بیان هست. امریکا بهشت روی زمین و ایران جهنم روی زمین . یکم دیگه بریم جلو اینترنت امریکا هم قطع خواهد شد تا اخبار داخل امریکا برای دنیا‌ بسته باشه اسمان یک رنگ هست و فقط تفکر ادمها رنگین کمان هست .🗿