شریعتمداری همچنان تشنه خدمت؛ حتی غیرقانونی!

پتروگراف نوشت: با ابلاغ رسمی صندوق بازنشستگی صنعت نفت، مأموریت محمد شریعتمداری به‌عنوان نماینده صندوق در هیأت‌مدیره هلدینگ خلیج فارس پایان یافت و اختیارات وی در این سمت سلب شد.
جالب اینجاست که به دلیل بازنشستگی، طبق قانون محمد شریعتمداری امکان ادامه حضور در هلدینگ خلیج فارس را ندارد،اما تیم حاکم بر این هلدینگ برخلاف همه قواعد و قوانین، با قلدری حاضر به ترک این مجموعه نبوده و از نهادهای بالاسری خود یعنی صندوق بازنشستگی نفت و وزارت نفت پیروی نمی‌کنند!
19:24 - 7 تیر 1405

1 بازنشر1 واکنش
12٫3k بازدید