یک خطای بزرگ در مذاکرات ژنو

مشکل اینجاست که آقایان وفاقی، باور ندارند، ‎#تنگه_هرمز متعلق به ایران است.
ایران «نهاد مدیریت آبراهه خلیج فارس» یا PGSA را برای مدیریت بر تنگه ایجاد کرد که توسط آمریکا تحریم هم شد،با چه عقلی در ژنو با ایجاد خط مستقیم بین ایران و آمریکا موافقت و از موضع ایران عقب نشستید؟
21:52 - 5 تیر 1405

1 واکنش
36٫3k بازدید



2 پاسخ

@user17091000584615827844 ساعت پیش
در پاسخ به
متاسفانه آقایان خیلی چیزها را باور ندارند! کلا در جای بسیار اشتباهی قرار گرفته اند و قطعا نیازمند جایگزینی بسیار سریع هستند تا بلاهای بسیار وسیعتر ببار نیاورده اند!!!روزانه و روتین اگر قانونمند به حرکاتشان نگاه بیندازیم حداقل روزی ۵۰ حرکت مخالف قانون اساسی دارند که حتی یک حرکت مخالف قانون اساسی شان…نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌سپهر بابایی‌
@Sepeher42 ساعت پیش
در پاسخ به
#به_نظر_رهبری_برگردیدفَاعتَدُوا علیه بمثلِ ما اعتدی علیکممسئولان و ... که باید فرمان آتش بدهند ، خواب تشریف دارندنقض آتش‌بس و توسط آمریکا با حمله به نقاطی در سیریک آمریکای غدار کودک کش چه کار بکنه ، که قبول کنید او غیر قابل اعتماد می باشد و مذاکره با این جانوران خون خوار نهایت بی شرفی می باشد