صادرات نفت ایران به آمریکا، خیانت است

در جنگ، ذخایر راهبردی نفت آمریکا ۸۵ میلیون بشکه کاهش یافته،
ذخایر هاب نفتی کوشینگ اوکلاهاما به عنوان مرجع قیمت‌گذاری نفت WTIبه کف خود رسیده و طبق گزارش کپلر تا اواسط ژوئیه یعنی ۳ ۴ هفته دیگر تمام می‌شود.اگر این مخازن را با ‎نفت ایران پُر کنید، خون ایرانیان در جنگ بعدی به گردن شماست.
16:12 - 3 تیر 1405

1 واکنش
15٫4k بازدید