اگر ۴۰۰ کیلو اورانیوم بازدارندگی دارد، پس چرا جنگ شد؟

فواد ایزدی: آمریکایی‌ها می‌خواهند در جنگ سوم با بمب اتمی تاکتیکی به شهرهای موشکی ایران حمله کنند، زیرا با بمب‌های متعارف این سایت‌ها آسیب نمی‌بینند.
۲ MB
برای این کار ابتدا باید با رقیق کردن اورانیوم غنی‌شده ایران، ابتدا خیالشان از پاسخ ایران راحت شود. در واقع این اورانیوم هر چند در برابر آغاز جنگ، بازدارنده نیست اما در برابر جلوگیری از حمله اتمی نوعی بازدارندگی ایجاد می‌کند.مصاحبه کامل را در [آپارات]https://www.aparat.com/v/rwoqo1k خط انرژی ببینید.
19:47 - 1 تیر 1405

1 بازنشر4 واکنش
17٫2k بازدید



1 پاسخ

@user17090999786136176043 ساعت پیش
در پاسخ به
بازدارندگی هسته ای دارد.