فارس! پیگیری کن ببین ما بیچاره هایی که سیمکارت سفید نداریمما دانشجوهاما اینفلوئنسراطراح هاو همه کسایی که شغلمون بند به اینترنتهکجا میتونیم اعتراض کنیم که حرفمون شنیده شه؟کجا به اقتصاد به اینترنت و به این جهنمی که برامون ساختن اعتراض کنیمکه اسم اغتشاشگر بهمون تهش زده نشه؟