ا
اینترنت فاقد ایرانی!
@Khashmeirani
الان جاسوس موساد واتساپشو باز میکنه پیام داره از دو ماه پیش.
موساد: جواب بده دیگه کثافت، گفتی بالاتر از ولیعصر چپ یا راست؟؟؟
#اینترنت
*
12:26 - 6 خرداد 1405
2
بازنشر
1
نقل قول
10
واکنش
5127
بازدید
در پاسخ به
@Khashmeirani