خب این خبرها همزمان با حذف ارز ترجیحی اعلام می شد که مردم خشمگین نشن و وارد فاز اعتراض شوند ... دولت در مدیریت اقداماتش تجدید نظر کند چرا که فقط یک اقدامش یعنی حذف ارز ترجیحی مملکت را دچار ضربات جبران ناپذیری کرد
خانم محمدی یعنی مشکل مردم همینه ؟ پس ازدواج چی رفاه چی مسکن چی ماشین چی . عمرمون رفت شدیم یه ۴۰ ساله مجرد بدون مسکن و بدون ماشین باید ۱۰ نفری کار کنیم فقط شکم سیرکنیم