فرمودید لذت گرهگشایی؟ کدام گره را باز کردید؟ گره اینترنت؟ گره تحریم؟ گره دلار؟ تنها گرهای که باز شد، بند ناف امید مردم از اصلاحات و صندوق رای بود. خسته نباشید.#اینترنت
@reza_iran236 بهمن 1404در پاسخ بهفرمودید لذت گرهگشایی؟ کدام گره را باز کردید؟ گره اینترنت؟ گره تحریم؟ گره دلار؟ تنها گرهای که باز شد، بند ناف امید مردم از اصلاحات و صندوق رای بود. خسته نباشید.#اینترنت
@user1707846856646 بهمن 1404در پاسخ بهشما اگه نمیخواستی رئیس جمهور شی چرا آمدیچرا استعفا ندادیخب مرد حسابی بدون برنامه و... چی بگم
@NiggasinParis6 بهمن 1404در پاسخ بهخزعبلات همیشگی . دلار از ۱۴۴ باز عبور کرد . کدام گره گشایی . گره افزایی است که به شما لذت میدهد جیب هایتان چاق تر میشود با مردم مانند فقیران رفتار میکنید و کوپن میدین خاک بر سر این مردم گر این همه شهید دادند و حال با تنگ کردن سفره های انها با انها رفتار میکنید اقای رییس جمهور خجالت بکش
@Dygdticfibsyjsrifd6 بهمن 1404در پاسخ بهدوباره شروع شد، دوباره شدیم مردم عزیز و شریف. 😂😂😂😂😂اینترنت رو وصل کنید خیلی هنر کردید.#اینترنت
@user176867085706 بهمن 1404در پاسخ بهرفع فیلترینگ از شعارهای انتخاباتی شما بود جناب دکتر پرزیدنت.....حالا زدین نتا از ریشه خوشکوندین....ملت ...با شمان؟!عجبببببببببببب
@Asiram6 بهمن 1404در پاسخ بهصراحتاً و واضح عرض میکنم ؛ من در این جنگ پشت حکومت نیستم . من طرفدار جنگم، چون تکلیف را مشخص میکند . چون شما سیلی میخورید و دل ما خنک میشود . چون اینترنت را قطع کردید.
@pezhvak6 بهمن 1404در پاسخ بهعه؟ الان مردم؟! ۴ نفر زیر دست من بیکار شدن٬ خود من هم پروژه هام شکست خورد. ما که به زور شما از بین رفتیم.#اینترنت #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_آزاد
@user17091001830953019656 بهمن 1404مردم با شما نیستن ، تمام کسایی که طرفدار نظام ج.ا هستن تحت هر شرایطی همون تعدادین که به جلیلی رای دادن . اگرم تو رای اوردی فقط بخاطر این بود که قشر خاکستری بهت رای دادن که جلیلی رای نیاره
@Ehsannn6 بهمن 1404در پاسخ بهفعلا که تو این تورم اینترنت مردمو قطع کردین درامد خیلیا قطع شده وبیکار شدن
@Jenab6 بهمن 1404ما که مینویسیم و کوچکترین اهمیتی برای کسی نداره ولی دقیقا تیتر رو بخونید و تهدید حمله آمریکا رو ببینید و توهینی که با قطع #اینترنت به مردم میشه رو هم ببینید.کامنتهای التماس و نفرین رو صف کره شمالی گونه اتاق بازرگانی و سالن اینترنت آژانسهای مسافرتی روکسبوکارهای نابود شده اینترنی روبا مردم؟!
@Avayeiran6 بهمن 1404تو مردم رو نداری چون شخص من نه با توام نه با نظام ۱۸ روزه یک ریال درآمد نداشتم خدا ***** کنه خدا تک تکتونو **** کنه هرچی زحمت کشیدم برای سایتم نابود شد . به خدا میسپارمتون