پزشکیان: با مردم باشیم هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را تسلیم کند

رئیس جمهور در نشست استانداران گفت: اگر با مردم باشیم، برای مردم باشیم و برای کشورمان ایران فکر کنیم، هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ما و مردم ما را وادار به تسلیم کند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، مسعود پزشکیان در نشست استانداران خاطرنشان کرد: «دغدغه من امروز معیشت مردم، آموزش مردم، سلامت مردم و مسکن مردم است. هیچ قضاوتی درباره هیچ قومی نباید منِ مدیر، منِ مجری و منِ کارگزار را از انصاف و برخورد منصفانه دور کند.»وی افزود: «لذتی که در خدمت به مردم وجود دارد، لذتی که انسان اگر بتواند گره‌ای از کار کسی باز کند و این کار را انجام دهد، به پیر و پیغمبر در هیچ چیز دیگری وجود ندارد. غم و غصه‌ای که انسان از گرفتاری مردم متحمل می‌شود، در هیچ چیز دیگری نیست.»رئیس‌جمهور با تأکید بر همراهی با مردم تصریح کرد: «برای امنیت مردم، با مردم بودن اصل است. دیدن همه مردم اصل است؛ نه دیدن فقط یک گروه. باید همه را ببینیم؛ هنرمندان را ببینیم، موزیسین‌ها را ببینیم، کسانی را که باید دیده شوند ببینیم و به دغدغه‌هایشان رسیدگی کنیم.»پزشکیان ادامه داد: «به مردم وقت بدهید، با آن‌ها بنشینید و صحبت کنید، به حرف‌هایشان گوش بدهید. به کارگزارانتان بگویید گوش بدهند. به ادارات بگویید مردم را تحویل بگیرند و پاسخ درست به مردم بدهند.»وی با تأکید بر نقش مردم در اقتدار کشور گفت: «اگر با مردم باشیم، برای مردم باشیم و برای کشورمان ایران فکر کنیم، هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت ما و مردم ما را وادار به تسلیم کند.»رئیس‌جمهور در پایان اظهار داشت: «ممکن است من را شهید کنند، ممکن است شما را شهید کنند، اما مردم را نمی‌توانند از صحنه بیرون کنند؛ اگر ما برای مردم‌مان باشیم.»پایان پیام/
17:34 - 6 بهمن 1404
سیاست
دولت

2 بازنشر16 واکنش
48٫5k بازدید



69 پاسخ

@reza_iran236 بهمن 1404
در پاسخ به
فرمودید لذت گره‌گشایی؟ کدام گره را باز کردید؟ گره اینترنت؟ گره تحریم؟ گره دلار؟ تنها گره‌ای که باز شد، بند ناف امید مردم از اصلاحات و صندوق رای بود. خسته نباشید.#اینترنت

@soroosh19866 بهمن 1404
در پاسخ به
خب حالا که با مردم نیستید. خب اومد زد چیکار کنیم؟

@user1707846856646 بهمن 1404
در پاسخ به
شما اگه نمیخواستی رئیس جمهور شی چرا آمدیچرا استعفا ندادیخب مرد حسابی بدون برنامه و... چی بگم

تصویر نمایه‌ی ‌اسیر‌
@Asiram6 بهمن 1404
در پاسخ به
چرا انقد از جنگ با آمریکا میترسید . مگه ابر قدرت منطقه نبودید 😂

تصویر نمایه‌ی ‌چی چان رعیت‌
@NiggasinParis6 بهمن 1404
در پاسخ به
خزعبلات همیشگی . دلار از ۱۴۴ باز عبور کرد . کدام گره گشایی . گره افزایی است که به شما لذت میدهد جیب هایتان چاق تر میشود با مردم مانند فقیران رفتار میکنید و کوپن میدین خاک بر سر این مردم گر این همه شهید دادند و حال با تنگ کردن سفره های انها با انها رفتار میکنید اقای رییس جمهور خجالت بکش

@Dygdticfibsyjsrifd6 بهمن 1404
در پاسخ به
دوباره شروع شد، دوباره شدیم مردم عزیز و شریف. 😂😂😂😂😂اینترنت رو وصل کنید خیلی هنر کردید.#اینترنت‌

تصویر نمایه‌ی ‌ایلی دختر لر‌
@user176867085706 بهمن 1404
در پاسخ به
رفع فیلترینگ از شعارهای انتخاباتی شما بود جناب دکتر پرزیدنت.....حالا زدین نتا از ریشه خوشکوندین....ملت ...با شمان؟!عجبببببببببببب

@AmniatiyeNafahm6 بهمن 1404
در پاسخ به
میخوای حرف مردم رو گوش کنی؟ نت رو وصل کن.

تصویر نمایه‌ی ‌✅ دیجیتال مارکتر‌
@Digital_Marketer6 بهمن 1404
در پاسخ به
خب خب الان شدیم مردم شریف ایران😂حیف شد.

تصویر نمایه‌ی ‌اسیر‌
@Asiram6 بهمن 1404
در پاسخ به
صراحتاً و واضح عرض میکنم ؛ من در این جنگ پشت حکومت نیستم . من طرفدار جنگم، چون تکلیف را مشخص میکند . چون شما سیلی میخورید و دل ما خنک میشود . چون اینترنت را قطع کردید.

@mahlaaaaa6 بهمن 1404
در پاسخ به
تو‌هم‌که از روز اول اومدی فقط همین میگی خب باشید!

تصویر نمایه‌ی ‌پژواک همیشگی‌
@pezhvak6 بهمن 1404
در پاسخ به
عه؟ الان مردم؟! ۴ نفر زیر دست من بیکار شدن٬ خود من هم پروژه هام شکست خورد. ما که به زور شما از بین رفتیم.#اینترنت #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_آزاد

مردم با شما نیستن ، تمام کسایی که طرفدار نظام ج.ا هستن تحت هر شرایطی همون تعدادین که به جلیلی رای دادن . اگرم تو رای اوردی فقط بخاطر این بود که قشر خاکستری بهت رای دادن که جلیلی رای نیاره

@Ehsannn6 بهمن 1404
در پاسخ به
فعلا که تو این تورم اینترنت مردمو قطع کردین درامد خیلیا قطع شده وبیکار شدن

تصویر نمایه‌ی ‌م.ناامید‌
@Jenab6 بهمن 1404
ما که می‌نویسیم و کوچکترین اهمیتی برای کسی نداره ولی دقیقا تیتر رو بخونید و تهدید حمله آمریکا رو ببینید و توهینی که با قطع #اینترنت به مردم می‌شه رو هم ببینید.کامنت‌های التماس و نفرین رو صف کره‌ شمالی گونه اتاق بازرگانی و سالن اینترنت آژانس‌های مسافرتی روکسب‌وکارهای نابود شده اینترنی روبا مردم؟!

@Avayeiran6 بهمن 1404
تو مردم رو نداری چون شخص من نه با توام نه با نظام ۱۸ روزه یک ریال درآمد نداشتم خدا ***** کنه خدا تک تکتونو **** کنه هرچی زحمت کشیدم برای سایتم نابود شد . به خدا میسپارمتون