این کار تا یه جایی درست بود و جلوی #اغتشاشات رو می گرفت و قطع #اینترنت_بین_الملل ولی الان بیشتر باعث ایجاد نارضایتی میشه#اینترنت_ازاد
فارس من| چرا پیامرسانهای داخلی وصل نیستند؟
مخاطبان فارس من با ثبت چندین پویش خواستار اتصال پیامرسانهای داخلی شدند اما تصمیمگیری درباره این موضوع با مراجع امنیتی کشور است.نمایش گزارش
