@user1774517287268 فروردین 1405در پاسخ به ویادته دی و بهمن به خاطر سایه جنگ اکثر کاسبی ها خوابیده بود؟ الان جنگ رو تمووم کنن تا سال ها سایه و تهدید جنگ هست و حتی ممکنه دوباره بیان جنگ راه بندازن
@Dr_Rashidi8 فروردین 1405در پاسخ به وآمریکا و ایادیش به ایران حمله کردن و دست از کشتار بر نمی دارن.اینگونه درخواست های مذاکره خائنانست.
@user1768211511588 فروردین 1405در پاسخ به وچیرو تمامکنیم مگه ما شروع کردیم مگه ما می خواستیم جنگ بشه ما هم بخواهیم دوستتون اسرائیل نمی خواد جنگ تموم بشه تا تسلیم کامل ایران پیش خواهد رفت