بخش کوچکتر این عوارض صرف تقویت بازوهای نظامی ما میشه، امیدوارم صرف ساخت سلاحهای هستهای بشه و البته نه برای کشتار مردم دیگر کشورها بلکه برای ایجاد قدرت بازدارندگی ما بشه! و البته تسلیحات شیمیایی و میکروبی هم نیاز داریم... همه این سلاحها رو نیاز داریم.