@user17744135712310 فروردین 1405در پاسخ به وهمین مونده موقعیت رهبر رو هم لو بدی و حرامیان صهیونیستو خوشحال کنی!؟رهبر اصلا فعلا نباید بیاد باید غیب باشه.
@Dr_Enghlabi_7710 فروردین 1405در پاسخ به وفارس تو رو به خدا قسمایا این اکانت جاسوس موساد نیست؟چ داری میکنی فارس