22 فروردین 1405

قمار دو سر باخت سلبریتی‌های عافیت‌طلب در جنگ و مرجعیتی که دود شد

سکوت و بی‌تفاوتی عمیق سلبریتی‌های عافیت‌طلب نسبت به تجاوز دشمن جنایت‌پیشه به خاک کشورمان، پیامدهای مهیب و مهلکی را برای این گروه سابقا مرجع به همراه داشته است.
@erfan_200022 فروردین 1405
در پاسخ به
حالا اون سلبریتی هایی که سکوت کردند هیچی، ولی اونایی که چَپَکی موضع گرفتند مثل لیلا اوتادی، اینارو بعد از جنگ دیگه کنارشون بزارید...
اونایی که ساکت موندن خطرناک تر هستن، چون منتظر نرخ روز نون بودن. اون بدبختی که از سادگی و کم دانشی سوار موج مخالف شده رو خدا زده از قبل
10:39 - 22 فروردین 1405

2 واکنش
635 بازدید



1 پاسخ

@erfan_200022 فروردین 1405
در پاسخ به و
مخالفم، خیلی از اینها از ترس فحش و بد و بیراه هست که سکوت میکنند، چون جماعت وحشی سلطنت طلب رحم نمیکنند، اگه دیده باشی از بالا تا پایین فحش خار و مادر میدند و تهدید به کشتن میکنند...