@Kamran_Moridi10 فروردین 1405وقتی میگیم جمهوری اسلامی اصلا فرد محور نیست، الکی خودتونو درگیر اینکه کی شهید شد یا نشد نکنین
جمهوری اسلامی یک ظاهر داره و یک باطن، کنترل اصلی و سرپا نگهداشتن این نظام به عهده گروهی هست که هرگز نابود نمیشه.تنها کاری که دشمن میتونه انجام بده، شهید کردن افرادی هست که در ظاهر نظام هستن و تاثیری در مسیر حرکت جمهوری اسلامی نداره.۲۳ MBنمایش گزارش
@fadaeiiran10 فروردین 1405در پاسخ بهاین چه حرفیه میزنی اخه ؟ فرمانده ای مثل سردار سیلمانی که اشراف اطلاعاتی و تاکتیکی داره . سناریو رزم و فتح مینویسه . راهبرد دفاعی و عملیاتی داره. درمواقع بحران و خلع افراد مهره چینی و اندیشه گزینی میکنه رو با مثلا فردی که بعد چهل سال خدمت تازه شده ستوان دو یکی میکنی.
@SUNNISH10 فروردین 1405در پاسخ بهاگر تمام نظرات و تحلیل های منو از نظر بگذرونید خط سیر تفکرات بنده به وضوح مشخصه ! این حقیقت است و میدانم فارس عامدانه حذف میکند! آیا لزومی داشت تحت عنوان پویش جان فدا شماره تلفن تمام مردمی که حاضرند از جان بگذرند و قطعا شریفترین و مخلصترین افرادند که اگر نباشند خیابان ها خالی؟
@SUNNISH10 فروردین 1405در پاسخ بهسردار قاآنی:امروز اتاق جنگ جبهه مقاومت یکیست! انصارلله> جنوب + حزب الله> شمال + ایران >خراسان ( جایی که خُوَر به بالا میاید) 😍😍
@user17723196912910 فروردین 1405در پاسخ بههرچند که شهادت پاداش الهی برای جهادگران است، اما در زمان جنگ حفاظت از جان فرماندهان نقش خیلی خیلی مهم و اساسی داره.علاوه بر تاثیر روانی این ترورها، هر کدوم از فرماندهان سرمایهای به حساب میان که سالها زمان و انرژی برای رشد و اعتلاشون صرف شده. حتی یک ترور در لایههای میانی نظامی هم نباید اتفاق بیوفته
@saeedook10 فروردین 1405در پاسخ بهاین مزخرف چیه سردار سلیمانی با ۴۰ سال کار اطلاعاتی ترور بشه هیچ اتفاقی برای پیشبرد اهداف نمیوفته؟
@user17730087334310 فروردین 1405در پاسخ بههمین امثال تو با این طرز تفکر **** مملکت رو به اینجا رسوندی...آخه احمق ینی چی فرماندهان رو بزنه و تغییر نباس بشه...اتفاقا آدمی با تغییر شکوفا میشه...مگه زدن فرمانده کم چیزیه..مگه چند تا امثال کاظمی ها و همتها باکری ها و تنگسیری ها و ....هست....هر کدوم از فرمانده ها ذو میزنن اندازه هزارتا کتابه
@M0nt4z3r10 فروردین 1405در پاسخ بهسرباز صفر مثلا یک شبه فرمانده میشه چون صرفا بالادستیش شهید شده؟ پس اون همه تجارب میدانی و علم تاکتیکی چی میشه؟ حرف آرمانی خوبه تا زمانی که پوچ از واقعیت نباشه
@alikarimi889990010 فروردین 1405در پاسخ بهکاملادرسته اما شهادت هرفرمانده تاثیرشدیدی برروحیه رزمندگان ومردم میزاره بایدبایدحفاظت ازفرماندهان تشدیدوتشدیدتربشه