دلت خوشه یه کامنت خنده گذاشتم کامنتم حذف شد امتیازم از دست دادم از کدوم قانون حرف میزنی اینجا ایرانه!!!
@Missbozorgzade17 فروردین 1405در پاسخ بهدلت خوشه یه کامنت خنده گذاشتم کامنتم حذف شد امتیازم از دست دادم از کدوم قانون حرف میزنی اینجا ایرانه!!!
@Balghoregandom18 فروردین 1405در پاسخ بهاینایی که دیسلایک می کنن قانون اساسی رو قبول ندارن؟شایدم قبول دارن فقط سیمکارت سفید میخوان#اینترنت
@user17750472093120 فروردین 1405در پاسخ بهغارت بزرگ بیتالمال در زمان جنگافزایش بیش از دوبرابری حقوق اعضای هیئت علمی 🔗مثلاً یک هیات علمی با سابقه متوسط که یک ماه پیش حقوقش ۷۰ میلیون بوده الان حدود ۱۵۰ میلیون شده است.🔻لطفاً بخوانید و حمایت کنید:https://farsnews.ir/user177504720931/1775051181649276817این خبر حذف شده است.
@user17756201158420 فروردین 1405در پاسخ بهمن هم اصراری بر وصل شدن اینترنت ندارم ، اما لُبّ کلام من این است که یا اینترنت برای هیچکس یا اینترنت برای همه ، خون هیچ کس از هیچ کس رنگینتر نیست و اگر هم دشمن بخواهد صدمهای به جان کسی یا مال مردم بزند از طریق همان سیمکارت های سفید معدود میتواند بزند