نخیر نمیشه دیگه ادا در نیارید
@user17091004199906236394 ساعت پیشدر پاسخ بهواقعا چرا اینقدر مسئولین مقاومت میکنن؟ این حق ماست... یکماه کمتر مانده به کنکور زمان دادن اونم همراه امتحانات دانشگاه....
@Ahmad_norafkan4 ساعت پیشدر پاسخ بهشهریور امتحان بدی باید بهمن بری دانشگاه خیر سنمون میره بالا اون آدمی که میگه من میلیاردا خرج کردم واسه کنکور ارشد تقصیر ما نیس
@user1781319527393 ساعت پیشدر پاسخ بهخون به دلمون نکنید مسئولان تو رو به قرآن خدا حتی نفهمیدیم عزاداری یعنی چی
@user17091016488386355323 ساعت پیشدر پاسخ بهممنونم خانم حسنپور بابت اینکه صدای اعتراض و نظرات ما را بازتاب دادید، سپاس از پیگیری و توجه شما.
@Neda_sh243 ساعت پیشدر پاسخ بهبر اساس واقعیت باید تاریخ اعلام کرد وقتی روزهایی ک گذشته شرایط عادی فراهم نبوده و تاریخ اعلام شده هم همزمان با امتحانات دانشگاه هاست،چطور میشه با وجود این حجم از نارضایتی درباره تاریخ اعلام شده مسئولین روی صحبت خودشون پافشاری کنند! به احتمال زیاد هم شروع سال تحصیلی از بهمن ماه خواهد بود،عدالت کجاست؟
@user17091016060477156913 ساعت پیشدر پاسخ بهای کاش مسئولان یک بازنگری میکردنای کاش به درخواست اکثریت داوطلبان اهمیت داده میشد.اواسط مرداد یکی از بهترین گزینه ها هست
@Neda_sh242 ساعت پیشدر پاسخ بهتوی جنگی که اتفاق افتاد خیلی ها عزیزانشون ازدست دادن،سرپرستان خانواری که کارشون ازدست دادن،خونه هایی که خراب شدو...مسلما فردی که میخوادکنکوربده هم عضوی ازهمین جامعه بوده واسترس های مختلف تجربه و تحمل کرده رعایت عدالت اموزشی خواسته غیرمعقولی نیست!برگزاری ازمون درزمان مناسب خواسته غیرمنطقی نیست!
@user1781723562162 ساعت پیششرایط از هر لحاظ که حساب کنید خاص هست، همزمانی با امتحانات پایان ترم و شرایط بعد جنگ باعث شده کاملا زمان جمع بندی از دست بره.ازین مطالبه هم حمایت کنید شاید صدای ما به جایی رسید. (لینک رو کپی کنید)درخواست بازنگری در زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد | 9**1385 https://share.google/VNTEMVh5z7pS6a16X
@Mohammad_5552 ساعت پیشدر پاسخ بهاز اینکه پیگیر کار ما هستید، ممنون. إن شاء اللّٰه خدا به حق این ماه عزیز به شما خیر بده، فقط امیدوارم حتما به نتیجه برسه و چند هفته تعویق بخوره. واقعا در استرس وحشتناکی به سر میبریم