يطلبانتقاد به حضوری شدن امتحانات مقطع تکمیلی دانشگاه آزاد
ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی با سلام با توجه به اینکه کلاسهای این نیمسال به صورت مجازی برگزار شدهاند، بسیاری از دانشجویان به دلیل قطعی و اختلال مکرر صدا، مشکلات اینترنت و کیفیت نامطلوب کلاسها، عملاً از آموزش مؤثر بهرهمند نشدهاند. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تفاوتی با دانشجویان مقطع کارشناسی نداشته و شرایط آموزشی مشابهی را تجربه کردهاند. از مسئولان محترم تقاضا داریم با توجه به شرایط دانشجویان و اصل عدالت آموزشی، امکان برگزاری امتحانات پایانترم بهصورت مجازی را بررسی و فراهم نمایند. پیشاپیش از توجه و همکاری شما سپاسگزاریم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت علوم و سنجش، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، دانشگاه تهران مرکز
100010٬000