20 فروردین 1405

نگرانی مردم از پشت‌پرده‌های مذاکره / آیا مردم نامحرمند؟

همزمان با توقف دو هفته‌ای جنگ و طرح اخبار تازه از مذاکرات، در فضای عمومی کشور موجی از نگرانی و بی‌اعتمادی نسبت به اتفاقات پشت‌پرده شکل گرفته است. اما سوال این است واقعیت میدان چیست؟
@user170910101501346055520 فروردین 1405
در پاسخ به
ببینید دوستان در جنایت کار بودن اسرائل و امریکا هیچ شکی نیست ولی ما باید واقعیت ها رو قبول کنیم. اسمان ما کاملا دسته اوناست. نصفه شب جنگنده می اومد واقعا ترسناکه. نه پناهگاهی نه ضد هوای نه جنگنده ای هر کجا دلش خواست می رفت و می اومد. نیروی دریایی که نداریم. روسیه و چینم که یه مشت لاشخورن فقط منافع خ
پس چرا وقتى جنگ قطعى بود توافق نكردند؟سر ايران ما قمار كردند؟اون موقع همه فرودگاه ها سالم بود،نيروى دريايى داشتيم،فولاد و پتروشيمى هامون سالم بود..همه اش رفتالان توافق فقط يه معنى داره اونم اينه كه قاليباف خائن قدرت رو از دست نده.ما تا انتقام خون رهبر و همه شهيدامون رو نگيريم راضى نميشيم.
19:46 - 20 فروردین 1405

1 واکنش
311 بازدید