@user170910048213110024325 دی 1404در پاسخ به وخودت میگی اعتراض اعتراض کردن هم جرمه؟توی صف نانوایی وایستادن و از گرونی گفتن چطور؟
@Ghasedak7225 دی 1404در پاسخ به ودایی از وضعیت موجود انتقاد کرد و گفت مسئولین فاسدن که که مردمو به بدبختی کشوندن خو این حرف کل مردم ایرانه البته منهای افراد بسیجی و انقلابی
@Patriotiran25 دی 1404در پاسخ به وعلی دایی بی ناموس گردنش با وام و رانت کلفت شده.. باید تمام رانت ها و وام ها پس گرفته بشه
@Tasnim61125 دی 1404در پاسخ به ودرسته که یه شاه از ایران بیرون کردیم اما شاه هایی داره ایران ببخشید جمهوری اسلامی شاه هایی را گنده کرده که کسی جرات حرف زدن بهشون را نداره یکیش همین شاه علی دایی که کلاهش را برده بالا ! از روزی که شما اسم علی دایی را اوردین شبکه ورزش دوسه شب داره ارشیو خاطره بازی از بازیهای علی دایی پخش میکنه
@user17684986874526 دی 1404در پاسخ به ومردک کم هوش اعتراض با اغتشاش فرق میکنه، علی دایی از وضع موجود انتقاد کرد و بحق هم اعتراض کرد، یکم اون مغزت رو بکار بنداز.