شماها توی این مدت بهم امید و خنده ، شادی دادید. کم و بیش، زیاد و یا کمش اهمیت داره مگه؟یک لحظه شادی توی این جهنم خودش مثل غار طلاست.#اینترنت#internet
روزای سختی بود، مگه نه؟نا امیدی و امید باهم قاطی بودن اونقدر که آدم دیوانه میشد.ولی باید قبول کنیم، همه چیز پایان داره.از نظر من حتی خوشی ها هم پایانی دارن و این پایان برای هرچیزی میتونه تلخ و شیرین باشه.#اینترنت#internet