گندم تراریخته آمریکایی

‏آیا اظهارات ترامپ و ونس درباره فروش گندم و ذرت آمریکایی به ایران درست است؟
آیا می‌دانستید که اتحادیه اروپا و بسیاری دیگر از کشورهای جهان که به سلامت مردم خود اهمیت می‌دهند ورود گندم، ذرت و سویای آمریکایی را منع کرده‌اند؟چرا؟ چون این محصولات کاملا تراریخته است.آیا رژیم آمریکا که بیش از ۴۰۰۰ نفر از مردم ایران را شهید کرده محدودیت اخلاقی دارد که این محصولات را فراتر از تراریختگی مسموم نکند؟آیا آمریکا می‌تواند هم محصولات مضر خود را بفروشد و هم محدودیت‌های کنگره را دور بزند؟از آنجا که هر توافقی با ایران نیاز به رأی مثبت کنگره دارد، و این رای وجود ندارد، راه جایگزین انتقال پول مسدود شده مردم ایران در قطر به آمریکا، صادرات محصولات مضر آمریکایی به قطر، و ارسال این محصولات از قطر به ایران است. یعنی معامله بین قطر و آمریکا است، با پول ایران و بدون دخالت دولت ایران.به این ترتیب، تاکنون: ۱- مشکل قیمت بنزین در آمریکا با باز شدن تنگه هرمز حل شده.۲- با رقیق شدن اورانیوم غنی‌شده ایران، خیال ترامپ برای استفاده از سلاح‌های اتمی تاکتیکی راحت است.۳- در لبنان در صورت حمله اسرائیل، حزب‌الله به جای پاسخ نظامی باید "گفتگو" کند.۴- سلامت مردم ایران در دست مقامات آمریکایی قرار می‌گیرد.‎@IzadiFoadhttps://farsnews.ir/Khodabakhsh24/1782162401274224983
تصویر نمایه‌ی ‌مهدی خدابخش‌
مهدی خدابخشنشان رسمی فارس

@Khodabakhsh24  •  14 ساعت پیش

ترامپ: دارایی‌های ایران به جیب کشاورزان آمریکایی می‌رود

رئیس جمهور آمریکا شامگاه دوشنبه تهدید کرد که اگر ایران به تفاهم عمل نکند یا رفتار مناسبی نداشته باشد، کاری را که باید انجام می‌دهد.
۴ MB

نمایش گزارش

11:13 - 2 تیر 1405




21 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌ضد اسرائیل فاشیست‌
@user1774354610653 ساعت پیش
در پاسخ به
الان اینایی که فرمودید خطاب به مردم بود یا اساتید مذاکره کننده؟!مردم مفلوک چه تاثیری در آینده شون دارند؟!!! آیا برای خر یاسین خواندن، مفید است؟! 🫣

@user1769539807223 ساعت پیش
در پاسخ به
هزاران بار تاااااسف که با دست برتر در میدان مجددا اونااا دارن در مذاکرات پیروز میشن!!

تصویر نمایه‌ی ‌سعید ..‌
@Saeed33 ساعت پیش
اصلا بحث تراریخته و نریخته هیچ ... موضوع این است که آمریکا غرامت جنگی که نمی دهد هیچ ، میخواهد غیر مستقیم بر محل مصرف و هزینه پولهای آزاد شده ایران هم نظارت داشته باشد که یکوقت صرف بازسازی نشوند ... !

@saeid1121s3 ساعت پیش
در پاسخ به
فارس عزیز شرمنده، چیکار کنیم، چاره نداریم، مظلومیم، ببخشید، کاری از دستمون بر نمیاد، ما زورمون میرسد جلوی ایرانخودرو و سایپا رو میگرفتیم، حالا بزار وارد بشه، ایشالا که اونجور که میگن نیست. احتمالا قبلش بجوشونیم میکربش از بین میره.

تصویر نمایه‌ی ‌SYinSEgy‌
@SYinSEgy2 ساعت پیش
در پاسخ به
مرگ بر منافقمرگ بر سازشگرمرگ بر مسئول بی فایده خدایا خودت مسئولان خائن رسوا و ریشه کن بفرما

@user17091017643129403322 ساعت پیش
در پاسخ به
تو مسئولی و با اونها در ارتباط چرا اینارو به ما میگی اقای ایزدی شما در مذاکرات اسلام اباد حضور داشتید مردم کجای معادلات شما هستن که حالا اختلافات جناحیتونو در غالب نگرانی برای سلامت مردم به خوردشون میدید

@user17091006490040267742 ساعت پیش
در پاسخ به
استاد ایزدی رهبری هم نتونست مانع اینا بشه ما مردم ک اصلا به حساب نمیایم،کدوم ایرانی باغیرتی قبول میکنه ک هنوزپیکر رهبر شهید به خاک سپرده نشده بشینن با قاتلینش و قاتلین هزاران ایرانی دیگه تو هتل هشت ستاره بگو بخند کنن

@user1775502727812 ساعت پیش
در پاسخ به
جواب این سوال را پزشکیان باید بدهد که این همه اصرار به گفتگو دارند.با قاتلین رهبر عزیز شهیدمان،ناو دنایمان،۱۶۸ دانش آموز بی گناه مان،۴هزار شهید بی دفاع مان،سرداران عزیز شهیدمان و۴۷ سال انواع ظلم وجوری که در حق ایرانیان توسط امریکای تروریست جنایتکار انجام شده.یا علی

@user1752457817232 ساعت پیش
در پاسخ به
چقدر برای یک مملکتی عیب است و سرشکستگی که دستش را دراز کند طرف آمریکا که گندم بده، کشکول گدایی‌اش را باز کند پیش دشمنش و از او بخواهد رزقش را بدهد».صحیفه امام خمینی،ره، ج ۱۱.ص۲۲۲

تصویر نمایه‌ی ‌عباس شیرازی‌
@Ashirazi1 ساعت پیش
در پاسخ به
البته که دکتر فواد متخصص هستن و دلسوز اما با اجازه من کامنت دوستمون رو مجددا نشر میدم:"تو مسئولی و با اونها در ارتباط چرا اینارو به ما میگی اقای ایزدی شما در مذاکرات اسلام اباد حضور داشتید مردم کجای معادلات شما هستن که حالا اختلافات جناحیتونو در غالب نگرانی برای سلامت مردم به خوردشون میدید"🙏🙏

تصویر نمایه‌ی ‌عباس مهردار قائم مقامی‌
@abbasmohrdar1 ساعت پیش
در پاسخ به
"آیا می‌دانستید که اتحادیه اروپا و بسیاری دیگر از کشورهای جهان که به سلامت مردم خود اهمیت می‌دهند ورود گندم، ذرت و سویای آمریکایی را منع کرده‌اند؟"صحیح است. تأیید میکنم.

@Mehdirazzagh1 ساعت پیش
در پاسخ به
ایا شایسته است پیروزیهای خیره کننده میدان اینگونه از دست برود و وجه المصالحه عده ای ابن الوقت شود؟

@user17091003763915018051 ساعت پیش
در پاسخ به
تا وقتی جواد طریف و حسن فریدون خط دهنده این جریان هستند و نوچه اونها عباس آقا پیگیر ار مردمی که مبعوث هم شده اند کاری بر نمیاد فقط نظاره گر هستند و بس

@user170909997720079822959 دقیقه پیش
در پاسخ به و
مطالبه

جنبش بازگشت به نظر رهبری

سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند ▫️با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان (علیه‌السلام) نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کرده‌اند و صلاح کشور را در آن نمی‌بینند. در این باره چند نکته گفتنی است: 1⃣ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه می‌کنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید! حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود. 2⃣ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد! در نظام قرآنی تفرقه بدتر از کفر است. 3⃣ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان (علیه‌السلام) چیز دیگری است پیشنهاد می‌دهم « جنبش بازگشت به نظر رهبری » راه بیفتد. 🔺در #تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد. سفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود. باید مذاکرات ۶۰ روزه، متوقف شد! بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت. ای مردم از تجربه #رهبر_شهید عبرت بگیرید.ر امیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش می‌کردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره می‌دادند و ما مردم فقط نگاه می‌کردیم. مسیر مورد نظر ولی جامعه به سرمایه مردم احتیاج دارد. « بسم اللّه » جوونن ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی

مسئولین دلسوز کشور

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@user170909997720079822958 دقیقه پیش
برای همینه هیچکدوم از اعضای تیم مذاکره کننده به مردم توضیح نمیدنمجلس رو هم بستن که به کسی پاسخگو نباشندننگ بر شما و این تفاهم نامه کذایی تون

@user1754036182950 دقیقه پیش
در پاسخ به
به قول رئیس جمهور ما کشور ضعیفی هستیم مردممون گشنن گندمای آمریکایی به ما قوت میده مخصوصا به آقایان همتی و ظریف و روحانی

@user17683269788043 دقیقه پیش
در پاسخ به
حق من الحقوق🙏🤝

@user170910066056608430135 دقیقه پیش
در پاسخ به
گاش برای همون گندم یک سند میاوردید که توهم توطئه قلمداد نشه

تصویر نمایه‌ی ‌عمار مهدوی‌
@Ammarmahdavi35 دقیقه پیش
در پاسخ به
طبق دستور رهبر شهید انقلاب وارادت هرگونه محلول از آمریکا ممنوع است . علی الاصول این دستور پابرجاست