ترامپ: داراییهای ایران به جیب کشاورزان آمریکایی میرود
رئیس جمهور آمریکا شامگاه دوشنبه تهدید کرد که اگر ایران به تفاهم عمل نکند یا رفتار مناسبی نداشته باشد، کاری را که باید انجام میدهد.۴ MBنمایش گزارش
@user1774354610653 ساعت پیشدر پاسخ بهالان اینایی که فرمودید خطاب به مردم بود یا اساتید مذاکره کننده؟!مردم مفلوک چه تاثیری در آینده شون دارند؟!!! آیا برای خر یاسین خواندن، مفید است؟! 🫣
@user1769539807223 ساعت پیشدر پاسخ بههزاران بار تاااااسف که با دست برتر در میدان مجددا اونااا دارن در مذاکرات پیروز میشن!!
@saeid1121s3 ساعت پیشدر پاسخ بهفارس عزیز شرمنده، چیکار کنیم، چاره نداریم، مظلومیم، ببخشید، کاری از دستمون بر نمیاد، ما زورمون میرسد جلوی ایرانخودرو و سایپا رو میگرفتیم، حالا بزار وارد بشه، ایشالا که اونجور که میگن نیست. احتمالا قبلش بجوشونیم میکربش از بین میره.
@SYinSEgy2 ساعت پیشدر پاسخ بهمرگ بر منافقمرگ بر سازشگرمرگ بر مسئول بی فایده خدایا خودت مسئولان خائن رسوا و ریشه کن بفرما
@user17091017643129403322 ساعت پیشدر پاسخ بهتو مسئولی و با اونها در ارتباط چرا اینارو به ما میگی اقای ایزدی شما در مذاکرات اسلام اباد حضور داشتید مردم کجای معادلات شما هستن که حالا اختلافات جناحیتونو در غالب نگرانی برای سلامت مردم به خوردشون میدید
@user17091006490040267742 ساعت پیشدر پاسخ بهاستاد ایزدی رهبری هم نتونست مانع اینا بشه ما مردم ک اصلا به حساب نمیایم،کدوم ایرانی باغیرتی قبول میکنه ک هنوزپیکر رهبر شهید به خاک سپرده نشده بشینن با قاتلینش و قاتلین هزاران ایرانی دیگه تو هتل هشت ستاره بگو بخند کنن
@user1775502727812 ساعت پیشدر پاسخ بهجواب این سوال را پزشکیان باید بدهد که این همه اصرار به گفتگو دارند.با قاتلین رهبر عزیز شهیدمان،ناو دنایمان،۱۶۸ دانش آموز بی گناه مان،۴هزار شهید بی دفاع مان،سرداران عزیز شهیدمان و۴۷ سال انواع ظلم وجوری که در حق ایرانیان توسط امریکای تروریست جنایتکار انجام شده.یا علی
@user1752457817232 ساعت پیشدر پاسخ بهچقدر برای یک مملکتی عیب است و سرشکستگی که دستش را دراز کند طرف آمریکا که گندم بده، کشکول گداییاش را باز کند پیش دشمنش و از او بخواهد رزقش را بدهد».صحیفه امام خمینی،ره، ج ۱۱.ص۲۲۲
@Ashirazi1 ساعت پیشدر پاسخ بهالبته که دکتر فواد متخصص هستن و دلسوز اما با اجازه من کامنت دوستمون رو مجددا نشر میدم:"تو مسئولی و با اونها در ارتباط چرا اینارو به ما میگی اقای ایزدی شما در مذاکرات اسلام اباد حضور داشتید مردم کجای معادلات شما هستن که حالا اختلافات جناحیتونو در غالب نگرانی برای سلامت مردم به خوردشون میدید"🙏🙏
@abbasmohrdar1 ساعت پیشدر پاسخ به"آیا میدانستید که اتحادیه اروپا و بسیاری دیگر از کشورهای جهان که به سلامت مردم خود اهمیت میدهند ورود گندم، ذرت و سویای آمریکایی را منع کردهاند؟"صحیح است. تأیید میکنم.
@Mehdirazzagh1 ساعت پیشدر پاسخ بهایا شایسته است پیروزیهای خیره کننده میدان اینگونه از دست برود و وجه المصالحه عده ای ابن الوقت شود؟
@user17091003763915018051 ساعت پیشدر پاسخ بهتا وقتی جواد طریف و حسن فریدون خط دهنده این جریان هستند و نوچه اونها عباس آقا پیگیر ار مردمی که مبعوث هم شده اند کاری بر نمیاد فقط نظاره گر هستند و بس
@user170909997720079822959 دقیقه پیشدر پاسخ به ومطالبهجنبش بازگشت به نظر رهبری
سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند ▫️با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان (علیهالسلام) نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کردهاند و صلاح کشور را در آن نمیبینند. در این باره چند نکته گفتنی است: 1⃣ به برادرانی که طی این مدت نظرشان مخالف مذاکره بود توصیه میکنم مبادا پیام رهبری را برای به رخ کشیدن جریانی که با شما هم نظر نبودند استفاده کنید! حیف ظرفیت این پیام است که خرج به رخ کشیدن بشود. 2⃣ نباید جریان توهین و دو دستگی و شعار علیه مسئولین راه بیفتد! در نظام قرآنی تفرقه بدتر از کفر است. 3⃣ حالا که مشخص شد نظر نائب امام زمان (علیهالسلام) چیز دیگری است پیشنهاد میدهم « جنبش بازگشت به نظر رهبری » راه بیفتد. 🔺در #تجمعات مطالبه کنید که کشور به مسیری که مورد رضایت ایشان است برگردد. سفر تیم مذاکره برای امضای تفاهم باید لغو شود. باید مذاکرات ۶۰ روزه، متوقف شد! بدانید در مسیری که مشخص شده است مورد رضایت ولی جامعه نیست نه خیر دنیا هست نه آخرت. ای مردم از تجربه #رهبر_شهید عبرت بگیرید.ر امیدوارم گذشته باشد آن زمان که رهبر انقلاب شب علیه مذاکرات فرمایش میکردند و صبح به مسئولین اجازه مذاکره میدادند و ما مردم فقط نگاه میکردیم. مسیر مورد نظر ولی جامعه به سرمایه مردم احتیاج دارد. « بسم اللّه » جوونن ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی
مسئولین دلسوز کشور
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@user170909997720079822958 دقیقه پیشبرای همینه هیچکدوم از اعضای تیم مذاکره کننده به مردم توضیح نمیدنمجلس رو هم بستن که به کسی پاسخگو نباشندننگ بر شما و این تفاهم نامه کذایی تون
@user1754036182950 دقیقه پیشدر پاسخ بهبه قول رئیس جمهور ما کشور ضعیفی هستیم مردممون گشنن گندمای آمریکایی به ما قوت میده مخصوصا به آقایان همتی و ظریف و روحانی
@user170910066056608430135 دقیقه پیشدر پاسخ بهگاش برای همون گندم یک سند میاوردید که توهم توطئه قلمداد نشه
@Ammarmahdavi35 دقیقه پیشدر پاسخ بهطبق دستور رهبر شهید انقلاب وارادت هرگونه محلول از آمریکا ممنوع است . علی الاصول این دستور پابرجاست