سرنوشت این توافق اینطور میشه،دادن تعهداد نقد دویدن دنبال تعهدات نسیه،مثل برجام برجامیون کلا یه ایده برای مذاکره دارن توافق بد بهتر از توافق نکردن،بدیم بره،تمام
@al_aghsa22 خرداد 1405در پاسخ بهسرنوشت این توافق اینطور میشه،دادن تعهداد نقد دویدن دنبال تعهدات نسیه،مثل برجام برجامیون کلا یه ایده برای مذاکره دارن توافق بد بهتر از توافق نکردن،بدیم بره،تمام
@Saeed322 خرداد 1405در پاسخ بهیک مکانیسم هم میتوان در آن گنجاند که در صورت عدم اجرای توافقات از سوی آمریکا ایران می تواند از توافق و تعهدات خود خارج شود ... و
@user170910003070736509522 خرداد 1405در پاسخ بهکودتای دی ماه ، شهادت رهبر انقلاب و حالا این مذاکرات همه در یک امتداد است.
@user170910110490311938322 خرداد 1405در پاسخ بهملت خودش باید کاری کنه والا کودتاچیان با مشاوره ظریف ایران را نابود میکنن
@user17812546368822 خرداد 1405در پاسخ بهرهبر:مردم ایران درسهای اسلامی و شیعیِ خودش را خوب بلد است؛میداند که چه کار کند.امام حسین عَلَيْهِ السَّلَام فرمود:مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید؛کسی مثل من،با کسی مثل یزید بیعت نمیکند.ملّت ایران در واقع میگویند:ملّتی مثل ما با سردمدارانی مثل افراد فاسدی که امروز در آمریکا بر سر کارند،بیعت نخواهدکرد
@Naser_0110111022 خرداد 1405در پاسخ بهبا این قرارداد کار ایران تموم شده جریان وفاق و بدیم بره باعث حمله دوباره آمریکا میشن حتی ممکنه به دلیل ایجاد بحران های اقتصادی به وسیله این گروه شاهد اتفاق هایی مثل دی ماه باشیم
@user170910069576508391522 خرداد 1405در پاسخ بهکارشناس های ما کسانی هستند که از ترس جونشون هشت سال جنگ تو آمریکا چرخیدن و بعد شدن انقلابی. عجب جاسوس های قدری هستند این جماعت. خوبم آموزش دیدن تو آمریکا
@user17695176606922 خرداد 1405در پاسخ بهاستادگرامی،یادتونه باآتش بس مخالف بودید؟اونموقع به شمابرچسب ضدوحدت زدن ولی امروز همونا میگن آتش بس اشتباه بود،مردم ازرهبری نمیپذیرند فردا بگه مخالف بودم،شما ک رهبرکشوری پشتوانه ملت رو داری اجازه نده این فاجعه رو،باز شدن تنگه بدون عوارض یعنی جنایت در حق ملت،رهبر عزیز الان وقتشه به ندای ملت گوش بده
@MakaneMinabi22 خرداد 1405در پاسخ بهمسئولین تیم مذاکره نباید بعثت و مقاومت مردم را حرام کنند که اگر بکنند همه بازیچهی آمریکایی خواهیم شد که در نقطهی ضعف است و این برای یک کشور و ملت آبرومند شرمآور است که دشمن به ناامیدی نزدیک شده ما را دور بزند
@user17695398072222 خرداد 1405در پاسخ بهترامپ به دنبال یک “توافق نیم بند “با ایران است که اعلام کند در جنگ پیروز شده تا بتواند در «انتخابات کنگره پیروز شود» و بعد از آن با خیال راحت همه چیز را زیر پا گذاشته و مجددا به سراغ ایران بیاید!مذاکره فقط نقشه و سناریوی آنهاست برای برداشتن فشار از روی خودشان و قرار نیست برای ما آورده ای داشته باشد
@user17079900094422 خرداد 1405در پاسخ بهبدون تردید اظهارات آقای دکتر ایزدی مبتنی بر شناخت ،تجربه و دغدغه های دلسوزانه ایشان است.معهذا شرایط نه جنگ و صلح و وجود سایه جنگ بر تولید ناخالص ملی .اشتغال،تجارت خارجی و تورم و... تاثیرات منفی و محرزی دارد.لذا چنانچه تمام تعهدات دشمن عهد شکن به ویژه آزاد سازی داراییهای مسدود شده ،رفع تحریم ها
@user170910150950239367822 خرداد 1405در پاسخ بهیاد سخنان آقای ایزدی افتادم که درباره برجام زدندوچقدر تلاش کردن برای آگاهی وهمه آن صحبت ها اتفاق افتاد وآخریش اسنپ بک که مذاکره کننده گان میگفتن همچین چیزی در برجام وجود ندارد ولی کو گوش شنوا کو عبرت گیر خدا همه ما را هدایت بفرماید