احتمالا جزو اخرین نوشته هایی که تو فارس تعاملی منتشر میکنم.میگن اگه قراره چیزی رو خراب کنی بد ازش دفاع کن، دقیقا کاری که با شبکه ملی اطلاعات شد. ادامه👇#اینترنت
وقتی میایید کار درستی مثل شبکه ملی اطلاعات رو در تقابل و در تضاد با حقوق اولیه مردم_ یعنی دسترسی همگانی به اینترنت بین الملل و جریان ازاد اطلاعات_ قرار میدید و مردم به انزوا کشیده میشن، پیامدش انزجار عمومی است. این دو نه تنها در تقابل و تضاد یکدیگر نیستند بلکه میتونن مکمل یکدیگرند.
پیرامون مسائل اینترنت بین الملل زیاد گفتم و دیگه حوصله ی شرح قصه نیست اما بازم تاکید میکنم، عصر حاضر دوران بایکوت اطلاعات نیست بلکه زمان اندیشیدن پیرامون داده هاست.#اینترنت
14:07 - 7 خرداد 1405

3 واکنش
745 بازدید