دلم میخواد یه طومار بنویسم اما خب نرود میخ آهنی در سنگ، پس فقط به بازنشر پیام های قبلیم اکتفا میکنم.#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌دختر ایران‌
دختر ایران

@Iranian_daughter  •  6 بهمن 1404

در پاسخ به
سالها با دوگانه های امنیت یا غیره،همه چیز را فدای امنیتی کرده اید که در حوادث اخیر کاستی هایش را نشان داد با این حرفها مجال رسیدگی به کاستی های امنیتی نمیدهید. مسدود سازی ها باعث عمیق تر شدن شکاف های موجود در داخل و در خارج موجب انزوای فرهنگی ایران و مردمانشه. درب خانه را مسدود نکنید. #اینترنت
09:34 - 5 خرداد 1405

7 واکنش
967 بازدید