ممنوع که نکرده چون الان داره فیلم و اینجور ویدئو ها از همون جنوب لبنان که تحت سلطه حزب الله هست میاد #اینترنت
iri@Iranian_daughter20 خرداد 1405دقیقا، به جز جنوب لبنان حتی مردم غزه تو اون وضعیت و خرابه ها تولید محتوا دارن تو اینستاگرام. برای نمونه @aya_e_zed تو مملکت ما جای اینکه مشکل رو حل کنن، صورت مسئله رو پاک میکنن میندازن گردن مواردی مثل اینترنت. #اینترنتممنوع که نکرده چون الان داره فیلم و اینجور ویدئو ها از همون جنوب لبنان که تحت سلطه حزب الله هست میاد #اینترنت
@Iranian_daughter8 خرداد 1405من یکی که دیگه تحمل ندارم تو فارس بمونم، اینا درسته هر چقدر تنها باشن فک میکنن کلمة الحق اند ولی ادمی که خوابه رو میشه بیدار کرد اما ادمی که خودشو زده به خواب نه، اینا حرف رهبری رو هم گوش نمیدن، بقیه که دیگه هیچی.#اینترنت
@Iranian_daughter7 خرداد 1405راستش ما هم نصفه و نیمه وصلیم ولی خوب همون نصفه و نیمه بودن رو خیلیا به بودن تو فارس ترجیح میدن چون اینجا سلامت روانی شدیدا در خطره. #اینترنت
@Iranian_daughter7 خرداد 1405میخوام تصویری که حالم رو خوب کرده رو اپلود کنم اما کردیتم کمه. خودتو اون صفحه سفید، خاکستری و آبیه NCBI رو تصور کنید. انگار درختا رو به بارون کوزیمو روندو برگردونده باشن.#اینترنت
دختر ایران بازنشر داد
@Jimii7 خرداد 1405مطالبهرفع فیلترینگ به هدف پیشرفت در اقتصاد و فناوری اطلاعات
به نام آزادی دسترسی به اطلاعات ما امضاکنندگان این مطالبه، خواستار رفع فیلترینگ گسترده اینترنت و ایجاد دسترسی آزاد، پایدار و عادلانه به فضای مجازی هستیم. اینترنت امروز فقط یک ابزار سرگرمی نیست؛ بخشی از آموزش، کار، ارتباطات، هنر، کسبوکار و زندگی روزمره مردم است. محدودیتهای گسترده اینترنت باعث آسیب به دانشجویان، هنرمندان، کسبوکارهای آنلاین، برنامهنویسان، تولیدکنندگان محتوا و میلیونها کاربر عادی شده است. خواستههای ما: رفع فیلترینگ پلتفرمها و شبکههای اجتماعی پرکاربرد دسترسی آزاد و بدون اختلال به اینترنت جهانی احترام به حق مردم در انتخاب و گردش آزاد اطلاعات پایان دادن به محدودیتهایی که به آموزش، اقتصاد و ارتباطات آسیب میزند فراهم کردن اینترنت باکیفیت، پایدار و امن برای همه ما باور داریم دسترسی آزاد به اینترنت، بخشی از حقوق اساسی شهروندان در دنیای امروز است. این مطالبه سیاسی یا خشونتآمیز نیست؛ بلکه خواستهای مدنی برای زندگی، کار و ارتباط بهتر در جهان امروز است.
دفتر رئیس جمهوری
دختر ایران بازنشر داد
@codesher7 خرداد 1405رفع مسدودیت گیتهاب
مطالبهرفع مسدودیت گیتهاب
«اینترنت پس از قطعی طولانی در ایران وصل شده، اما متأسفانه دسترسی به گیتهاب مسدود است. از شما میخواهیم نسبت به انعکاس این مطالبه عمومی اقدام کنید: گیتهاب یک ابزار سیاسی نیست، بلکه زیرساخت حیاتی برای توسعه نرمافزار، امنیت سایبری و آموزش برنامهنویسی در سراسر جهان است. مسدودیت آن به امنیت ملی و اقتصاد دیجیتال کشور آسیب میزند.» دلایل دسترسی آزاد به گیتهاب: ۱. زیرساخت فنی جهانی: گیتهاب میزبان میلیونها پروژه متنباز، کتابخانهها و ابزارهای امنیتی است. توسعهدهندگان ایرانی برای بروزرسانی نرمافزارها، رفع آسیبپذیریها و همکاری با جامعه جهانی به آن نیاز دارند. ۲. امنیت سایبری: بسیاری از ابزارهای تشخیص و رفع حفرههای امنیتی (مثل وابستگیهای نرمافزاری) از گیتهاب تأمین میشوند. مسدودیت آن، بررسی بهروزرسانیهای امنیتی را مختل کرده و ریسک حملات سایبری را افزایش میدهد. ۳. آموزش و اشتغال: گیتهاب بستری برای یادگیری برنامهنویسی، مشاهده کدهای استاندارد و مشارکت در پروژههای بینالمللی است. قطع آن فرصتهای شغلی و آموزشی دانشجویان و متخصصان فناوری را محدود میکند. ۴. عدم وابستگی سیاسی: گیتهاب یک پلتفرم فنی است که دولتها، شرکتها و افراد مستقل از هر طیف فکری از آن استفاده میکنند. فیلتر آن نه تنها مانع فعالیتهای غیرسیاسی برنامهنویسان ایرانی نمیشود، بلکه به انزوای فناوری کشور دامن میزند. درخواست ما: بازگردانی دسترسی پایدار و بدون فیلتر به گیتهاب و تمامی پروتکلها و زیر دامنهها به عنوان یک ضرورت حرفهای و امنیتی، نه یک امتیاز سیاسی.
رئیس محترم شورای عالی فضای مجازی، شورای عالی فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، اپراتورهای اینترنت ثابت، وزارت ارتباطات و فناووری اطلاعات
@Iranian_daughter7 خرداد 1405والا همین الانشم میگن چرا نمیرید شماها، من میترسم بعدا بیام با مسلسل دنبالم بیوفتن. #اینترنتسلام دوستان چه خبر؟موافقین هر از گاهی اینجا یه فعالیتی داشته باشیم تا نگن اینا بهانه شون فقط اتصال #اینترنت بین الملل بوده تو فارس حساب درست کردن؟ #نه_به_اینترنت_طبقاتی
@Iranian_daughter7 خرداد 1405احتمالا جزو اخرین نوشته هایی که تو فارس تعاملی منتشر میکنم.میگن اگه قراره چیزی رو خراب کنی بد ازش دفاع کن، دقیقا کاری که با شبکه ملی اطلاعات شد. ادامه👇#اینترنت
@Iranian_daughter6 خرداد 1405حالا که بحث قانون داغه لطفا مراجعه بشه به اصول ۳ و ۹ قانون اساسی بعلاوه ی درس امروز که شامل اصول ۱۱۳، ۱۲۶ و ۱۳۴ بود. با تشکر ویژه از استاد سعید دلفانی که ملت رو با حقوقش بیشتر اشنا کردند. #اینترنت #اینترنت_بین_الملل
دختر ایران بازنشر داد
@user1778660411436 خرداد 1405اگه تا آخر هفته همینجوری موندباید برگردیم برای مطالبه اینجوری نمیشه انگار نه انگار وصله#اینترنت
دختر ایران بازنشر داد
@Iranian_daughter5 خرداد 1405اگه اینطوره که شما میگید پس چرا از روزی که ستاد تشکیل شد دیوان وارد عمل نشد؟ چرا اقایان جبلی و اقامیری در جلسات ستاد غیرقانونی شرکت کردند؟ امید داشتید یجوری تو کار ستاد اختلالی، چیزی ایجاد بشه و اتصال مجدد اینترنت بین الملل کلید نخوره حالا که نشده، تیر اخر رو زدید. اقایان نکنید.#اینترنت
@Iranian_daughter5 خرداد 1405یه چیزی که عیانه ولی حاجت به بیانشه اینه که اینا خدای سفسطه و مغلطه اند هرچقدرم باهاشون منطقی بحث کنیم یا جواب ندارن یا میرن دنبال سفسطه بعدی و هر دفعه یه جور سورپرایزمون میکنن.#اینترنت #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
@Iranian_daughter5 خرداد 1405با سلاماز منظر حرفهای، دسترسی به منابعی مثل NCBI که ابر پایگاه دادههای زیستیه، برای من یک ضرورت غیرقابل جایگزین است. نرم افزارهام مثل oligo7 وGeneRunnerو... اپدیت نیاز داره. یه بخش دیگه از کارم باید دسترسی به گیت هاب داشته باشم. اینا فقط چند مورده و روزانه به ۱۰ یا ۱۵ تا از این موارد نیازمندم.در پاسخ بهیه سوال. اینترنت بین الملل رو برا چی میخواین؟
@Iranian_daughter5 خرداد 1405دلم میخواد یه طومار بنویسم اما خب نرود میخ آهنی در سنگ، پس فقط به بازنشر پیام های قبلیم اکتفا میکنم.#اینترنتدر پاسخ بهسالها با دوگانه های امنیت یا غیره،همه چیز را فدای امنیتی کرده اید که در حوادث اخیر کاستی هایش را نشان داد با این حرفها مجال رسیدگی به کاستی های امنیتی نمیدهید. مسدود سازی ها باعث عمیق تر شدن شکاف های موجود در داخل و در خارج موجب انزوای فرهنگی ایران و مردمانشه. درب خانه را مسدود نکنید. #اینترنت
@Iranian_daughter5 خرداد 1405مشکل اینجاست که حب و بغض افراد، منیّت ها و غلیان احساسات در تصمیم گیری بر مسئله ی اینترنت همیشه دخیل اند و القا میکنند مشکلات مملکت تماما به اینترنت بین الملل مربوط میشوند و در تلاش برای کم رنگ کردن شکاف ها و کاستی ها هستند،ضابطه باید حساب شده، قابل اجرا و همه گیر باشد نه خوشایند برخی تفکرات خاص.