پیشنهادها

نامگذاری یک موشک بنام آنتی‌اپستین یا اپستین‌شکن

با توجه به حساسیت و شهرتی که فساد جزیره اپستین در ملل دنیا ایجاد کرده و دولتمردان صهیون ، آمریکا و حتی برخی شیوخ فاسد عربی در آن پرونده گرفتار گشته اند ، باید حداکثر بهره برداری در جنگ روایی و رسانه ای را بکنیم و حقانیت ایران را مقابل فساد آمریکا و صهیونیستها و شیوخ عرب ، به تصویر عریان جهانی بکشیم. تا بحال هم ترامپ پدوفیل هر وقت با مساله جزیره اپستین روبرو میشده ، شدیدا کنترل خود را از دست داده و این نقطه ضعف میتواند یک مسیر جدید برای ما در جنگ روانی ایجاد کند. فراموش نکنیم که آخرین توییت شهید لاریجانی باعث خشم و روان پریشی ترامپ پدوفیل شد که نوشتند: ایران بر باقیمانده های جزیره اپستین پیروز خواهد گشت. بنا بر این و با توجه به سابقه و بازخورد درخشان نامگذاری موشک خیبرشکن در اذهان ملل جهان ، پیشنهاد میشود که یک موشک قوی و جدیدی را تحت نام ضدیت با اپستین نامگذاری کنیم و تبلیغ آن در جهان میتواند شدیدا روحیه دشمنان را ضعیف و ایران را محبوب کند. نامی مانند آنتی اپستین که بین المللی است ، یا اپستین شکن که معادل فارسی آن است یا هر طور که متخصصان تبلیغات ، تشخیص بهینه میدهند. فراموش نکنیم که جنگ روایی و روانی و رسانه ای اهمیتی کمتر از میدانی و نظامی ندارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران، هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شورای امنیت ملی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
13:48 - 28 اسفند 1404
سیاست
سیاست خارجی
محور مقاومت




14 پاسخ

@erfan_200029 اسفند 1404
در پاسخ به
👍👌

تصویر نمایه‌ی ‌سجادنجفی‌
@Internationalnewsanalyst1 فروردین 1405
در پاسخ به
این پرونده رو خود موساد افشا کرده . از سران‌ این کشور ها حسابی کار میکشه و بعد همه نسل قبل سیاستمدارای خارجی رو برای همیشه بازنشسته میکنن میره و نسل جدید میاد . اگه کسی از کشور خودمون اینو فاش کرده بود اونوقت برگ برنده حساب میشد . اینقدر این اسناد توییت شده تو دنیا که همه میدونن موضوع رو

تصویر نمایه‌ی ‌عمار مهدوی‌
@Ammarmahdavi1 فروردین 1405
در پاسخ به
🌱راهبر ایران برای جنگ با آمریکا باید هجومی باشد نه دفاعی ! https://farsnews.ir/Ammarmahdavi/1773838609914262961
تصویر نمایه‌ی ‌عمار مهدوی‌
عمار مهدوی

@Ammarmahdavi  •  27 اسفند 1404

حملات ایران باید هجومی باشد نه دفاعی!!!

نمایش گزارش


@MrNotam2 فروردین 1405
در پاسخ به
نام موشک های خود را با نام اسطوره ها و نام فاتحان تاریخمان نام گذاری می کنیم درست نیست نام کثیف ها را بر روی ان بگذاریم

تصویر نمایه‌ی ‌صادق‌
@user17091010495358590822 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌صادق‌
صادق

@user1709101049535859082  •  1 فروردین 1405

مطالبه

لزوم تسریع در تکمیل تونل البرز

تونل البرز که فقط مسیر جنوب به شمالش ساخته شده باعث ایجاد ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال و کرج چالوس مسیر رفت و برگشت شده است. لطفا مسئولین پیگیری کنند.

وزیر راه و شهر سازی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

0
100
گزارش از مطالبه

تصویر نمایه‌ی ‌صادق‌
@user17091010495358590822 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌صادق‌
صادق

@user1709101049535859082  •  1 فروردین 1405

مطالبه

لزوم تسریع در تکمیل تونل البرز

تونل البرز که فقط مسیر جنوب به شمالش ساخته شده باعث ایجاد ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال و کرج چالوس مسیر رفت و برگشت شده است. لطفا مسئولین پیگیری کنند.

وزیر راه و شهر سازی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

0
100
گزارش از مطالبه

تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
@Lync73 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
Lync7

@Lync7  •  29 اسفند 1404

تمرکز اصلی بر نابودی کامل بزرگترین و اصلی ترین پایگاه نظامی آمریکا: اسرائیل
مطالبه

تمرکز اصلی بر نابودی کامل بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا اسرائیل

همزمان با گسترش حملات موشکی به پایگاه های نظامی، منافع و زیرساخت های انرژی آمریکا در قاره آسیا، تمرکز اصلی بر فتح و نابودی کامل بزرگترین و اصلی ترین پایگاه نظامی آمریکا: اسرائیل و فتح آن از راه زمینی با پشتیبانی توسط حملات موشکی و پهبادی ایران باشد از مسئولین و فرماندهان مربوطه تقاضا می‌شود فرصتی ترتیب دهند تا مجاهدان عراق و سایر مسلمانان مجاهد در کشورهای اسلامی منطقه و محور های مقاومتی بتوانند با انجام حمله زمینی از طریق مرز های سوریه، اردن و عراق به اسرائیل، همزمان با تداوم حملات موشکی و پهبادی ایران به اسرائیل، رژیم غاصب صهیونیستی را کاملا نابود و آن سرزمین را کاملا فتح کنند.

مقام معظم رهبری، وزارت جنگ، شورای عالی امنیت ملی وزارت خارجه ستادکل نیروهای مسلح، نیروی زمینی سپاه، نیروی زمینی ارتش، نیرو هوایی سپاه

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
@Lync73 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
Lync7

@Lync7  •  26 اسفند 1404

هر موشک یک سفیر و پیام رسان فرهنگی

مطالبه

هر موشک یک سفیر فرهنگی

از این اقدام پرفایده نباید غافل شد، جنگ نظامی ما صرفا جنگ نظامی نیست. جنگی هویتی فرهنگی است و کار فرهنگی رسانه ای را باید جدی بگیریم روی موشک های ایران هر شب حتما به زبان انگلیسی جملاتی نوشته شود مانند : به یاد قربانیان جزیره اپستین به یاد شهدای خاص فلسطینی به یاد بچه ها، علما و چهره های شاخص به یاد ریچل کوری و امثالهم و... اینگونه هر شب یک شگفتانه فرهنگی را با موشک هایمان رقم بزنیم بهترین روش فشار رسانه ای بر آمریکا و اسرائیل برچسب یا نوشته ای به زبان انگلیسی روی موشک است، تقاضا می‌شود سپاه پاسداران حتما انجامش دهد تا کشورهای دشمن زیر بمب های خبری و رسانه ای دچار انزوا و ضعف شدید شوند

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
@Lync73 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
Lync7

@Lync7  •  1 فروردین 1405

شروع فعالیت جدی و پرقدرت تمام مسئولین و دولت‌مردان در رسانه های جهانی مثل تویتر
مطالبه

شروع فعالیت جدی و پرقدرت تمام مسئولین و دولت‌مردان در رسانه های جهانی

یکی از مهمترین دلایل ترور و به شهادت رساندن دکتر علی لاریجانی، فعالیت کوبنده و موثر ایشان در رسانه هایی مانند توییتر بود فعالیت ها، پاسخ ها، و سخنان کوبنده ایشان مانند موشک بر دشمنان ایران چیره بود از تمام مسئولین و دولت مردان مجاهد تقاضا میشود راه آن شهید بزرگوار را در تمام زمینه ها با قدرت تمام ادامه دهند و همچنین در فضاهای رسانه ای جهانی حضوری پر رنگ‌تر و موثرتر داشته باشند تا ذهنیت عموم ملتها با ایران همراه بماند و از حمایت آنان برخوردار باشیم و دشمنان صهیونی بفهمند ترور چهره های شاخص نه تنها باعث نمی‌شود به اهداف شوم خود برسند بلکه به قدرت ایران می افزاید

مسئولین دولتی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel3 فروردین 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  2 فروردین 1405

بازار سرمایه در سایه اقتصاد مقاومتی
مطالبه

لبیک به خواست رهبر عزیزمان برای اقتصاد مقاومتی و تقویت بازار سرمایه

اولین خواست و نامگذاری رهبر انقلاب را مورد توجه قرار دهیم و از شعار به عمل درآوردن آنرا دستور کار خود سازیم. اقتصاد مقاومتی بدون توجه به بازار سرمایه و بورس کار شدنی نیست و وحدت ملی و امنیت ملی در صورتی دوام و قوام خواهد داشت که اقتصاد قدرتمندی داشته باشیم و مردم دلگرم شوند و به سیاستگذاران اعتماد پیدا کنند. هر چه این اعتماد بیشتر باشد بازار سرمایه قوی تر خواهد بود و هر چه امید کمتر باشد پول و سرمایه به سمت ارز و دلار و طلا خواهد رفت. با شعار و شاخص سازی و دست فرمان گذشته راه به جایی نمی‌بریم پس باید با قدرت در عمل وارد کار شویم و اولین خواست و شعار سال را که توسط رهبر عزیزمان نامگذاری شده مورد توجه جدی قرار دهیم انشالله.

سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، رهبری، مجلس دولت قوه قضائیه، رئیس جمهور، آقایان همتی و صیدی و وزیر اقتصاد، شورای سران قوا

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel12 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
فرشاد

@Iranehamdel  •  20 دی 1404

پیشنهادها

افزایش حقوق‌ها بدون مهار تورم فایده‌ای ندارد

ضمن تشکر و قدردانی از رئیس جمهور در ارائه بودجه کمتر متورم! تورم های ۵۰،۶۰،۹۰ درصد و کسری بودجه‌های دولت‌ها یکی پس از دیگری و ناترازی‌ها و چاپ بی‌رویه پول بدون پشتوانه کار را به جایی رسانده که الان می‌بینیم. آیا دائم تورم ۸۰ درصدی داشته باشیم و بعد با منت دستمزدها ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش یابد راه و مسیر درستی است که تمام دولت ها یکی پس از دیگری آن را انجام می‌دهند؟ سیستم پوپولیستی فقط در کشورهای ورشکسته و ناموفق انجام شده و سیستم و چرخه‌ای معیوب را رقم می‌زند که نه دخل و خرج مردم و نه دخل خرج دولت تا بی نهایت حل نمی‌شود. کوچک‌سازی دولت در حد شعار باقی مانده و ارگان‌ها و سازمان‌های ذی نفوذ خود را به بودجه چسبانده و بودجه‌ای می‌گیرند که در نهایت منجر به ناترازی و کسری بودجه می‌گردد و دولت بدهکار مجبور به توسل به استقراض و چاپ پول می‌شود و انواع و اقسام اوراق که خود باعث ایجاد تورم بیشتر می‌گردد. ربای بانکی. سودهای ۴۰ درصدی و چاپ پول همه و همه اثر همین ناترازی بین دخل و خرج است و بدتر از همه این خرج ارگان‌ها و سازمان‌هایی می‌شود که نه تنها کوچک‌ترین اثری در کسب و کار و تولید ندارند و بلکه خود باعث ایجاد این ناترازی می‌شوند و فقط بودجه را مصرف و اسراف می‌کنند. تاوان تمام این مشکلات را در نهایت مردم می‌دهند و دولت کشور را با کوهی از بدهی و اوراق بدهی می‌ماند که البته بعد از اتمام کارشان آن را به دولت بعدی می‌سپارند! وقتش رسیده برای دوام و بقا کشور این چرخه معیوب را ریشه کن کنيم. افزایش حقوق‌ها بدون مهار تورم مثل آب در هاون کوبیدن است و کالابرگ و یارانه فقط مسکنی است. نسخه‌ای که راه به جایی نمی‌برد و جالب اینکه بیانات بعضی از دولتمردان که می‌گویند کالابرگ این تورم‌ها را پوشش می‌دهد جز نمک پاشیدن بر زخم مردم تورم زده سود دیگری ندارد.

معاون اول رئیس جمهور، رئیس جمهور، مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، رئیس سازمان برنامه و بودجه

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
@Iranehamdel12 فروردین 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
فرشاد

@Iranehamdel  •  28 دی 1404

یارانه های ۱۴۰۴ و تورم و کالابرگ
مطالبه

چرا مبلغ یارانه نقدی با تورم افزایش نیافت؟

متاسفانه رسمی شده که ابر تورم‌ها بر مردم و سفره مردم تحمیل می‌شود ولی همراه با این حجم تورم یارانه‌ها بیشتر نمی‌شوند و به عبارت درست‌تر یارانه‌ها با تورم متناسب و هماهنگ نمی‌شوند! از زمان دولت آقای رئیسی که ایشان مبلغ یارانه را نیز که از زمان آقای احمدی نژاد ۴۵ هزار تومن بود را به ۳۰۰ تا ۴۵۰ تغییر دادند و حالا در دولت آقای پزشکیان بعد از این همه گرانی و تورم شدید یارانه آقای رئیسی را می‌دهند و بدتر از آن با بدترین شکل دهک‌بندی یارانه خیلی ها را هم قطع کردند. این موضوع کالابرگ اقلام ضروری با عرض ۲۸۵۰۰ هم که از اول زنجیره به ته زنجیره منتقل شد بر روی این ابر تورم ابر تورم دیگری تحمیل کرد و باز جای سوال دارد که اگر دلار ۲۸۵۰۰ سر جایش بوده تا به حال چگونه از زمان روی کار آمدن دولت جدید این همه اقلام گران شدند؟! ینهمه جای بحث است.اینهمه گرانی چطور با تخصیص دلار ۲۸۵۰۰ شکل گرفته و بعد اینهمه گرانی چطور می‌شود به بهانه از سر به ته زنجیر در ۲۴ ساعت چنین ابر تورمی بر اقلام خوراکی تحمیل شود!!!؟ ریال به بی ارزش ترین پول دنیا تبدیل شده ولی یارانه همان یارانه دولت قبل گیر کرده است. از مسوولان و دولت محترم می‌خواهم ضمن افزایش یارانه بر اساس تورم این چند ساله کسانی را هم که از یارانه‌شان را حذف کردند به سیستم بازگردانند و حتما حتما تورم را نه فقط کنترل بلکه کاهش دهند تا دوباره یارانه‌هایی که ارزشش اندازه قیمت یک شانه تخم مرغ هست!!!!!بیشتر از این بی ارزش تر نشود. حداقل کار این است یارانه و کالابرگ و یارانه بنزین و نان و بقیه را همه باهم تجمیع نمایند و به صورت ارزی به حساب ارزی مردم منتقل کنند تا دیگر دچار مشکل آب رفتن روزانه ارزش یارانه و کالابرگ نشویم.

دولت م مجلس، دولت، آقای پزشکیان، ستاد هدفمندی یارانه، وزیر رفاه، وزیر اقتصاد و دارایی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌قطب باید عالم افلاک را‌
@AheDeleDarvish25 فروردین 1405
در پاسخ به
وقتی نزدیک ۴۰۰.۰۰۰ نفردقت کن چهار صد هزار نفر این مطالبه را دیدن ولی فقط ۷۰۰ عدد حمایت شده بدون مطالبه ات درپیت هست هر خبری هم منتشر میشه هی اینو میزاری