فارس من| چرا برای تلفن ثابت بدون استفاده آبونمان میدهیم؟
همزمان با اعلام افزایش هزینه آبونمان تلفن ثابت، جمعی از کاربران «فارس من» با ثبت پویشی، خواستار حذف این هزینه شدند و آن را مغایر با حقوق مصرفکننده دانستند؛ اما شرکت مخابرات میگوید بدون دریافت این مبلغ، نگهداری زیرساخت گسترده تلفن ثابت امکانپذیر نیست.نمایش گزارش