9 فروردین 1405
اکنون وقت بسیج عمومی، و آمادگی صد در صدی در بخش های مختلف کشور است نیرو ها رو سازماندهی بکنید
مطالبه

اکنون وقت بسیج عمومی، و آمادگی صد در صدی در بخش های مختلف کشور است

با توجه به اخبار و رصد تحرکات ایالات متحده در منطقه اقدام و تهدید زمینی قطعی می باشد و با صحبت های جناب آقای دکتر قالیباف در این رابطه و تایید این مهم؛ به نظر می رسد اکنون وقت بسیج عمومی، و آمادگی صد در صدی در بخش های مختلف کشور است، باید رصد ها و برآورد های اطلاعاتی، دقیق تر و هوشمندانه تر شود، بدین صورت که به طور دقیق اطلاع داشته باشیم که دشمن در چه زمان و چه لحظه ای در چه جهت با چه سرعت و استعدادی در حال تقرب به ما می باشد. این نیازمند هماهنگی بالای اطلاعاتی است به هر روی حالا باید جلوی عملیات ترکیبی دشمن را بگیریم و برای این موضوع، باید الگوی جنگ ترکیبی دشمن را هم بشناسیم

نیرو های مسلح کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی زمینی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه

تصویر نمایه‌ی ‌فرشاد‌
فرشاد

@Iranehamdel  •  28 دی 1404

یارانه های ۱۴۰۴ و تورم و کالابرگ
مطالبه

چرا مبلغ یارانه نقدی با تورم افزایش نیافت؟

متاسفانه رسمی شده که ابر تورم‌ها بر مردم و سفره مردم تحمیل می‌شود ولی همراه با این حجم تورم یارانه‌ها بیشتر نمی‌شوند و به عبارت درست‌تر یارانه‌ها با تورم متناسب و هماهنگ نمی‌شوند! از زمان دولت آقای رئیسی که ایشان مبلغ یارانه را نیز که از زمان آقای احمدی نژاد ۴۵ هزار تومن بود را به ۳۰۰ تا ۴۵۰ تغییر دادند و حالا در دولت آقای پزشکیان بعد از این همه گرانی و تورم شدید یارانه آقای رئیسی را می‌دهند و بدتر از آن با بدترین شکل دهک‌بندی یارانه خیلی ها را هم قطع کردند. این موضوع کالابرگ اقلام ضروری با عرض ۲۸۵۰۰ هم که از اول زنجیره به ته زنجیره منتقل شد بر روی این ابر تورم ابر تورم دیگری تحمیل کرد و باز جای سوال دارد که اگر دلار ۲۸۵۰۰ سر جایش بوده تا به حال چگونه از زمان روی کار آمدن دولت جدید این همه اقلام گران شدند؟! ینهمه جای بحث است.اینهمه گرانی چطور با تخصیص دلار ۲۸۵۰۰ شکل گرفته و بعد اینهمه گرانی چطور می‌شود به بهانه از سر به ته زنجیر در ۲۴ ساعت چنین ابر تورمی بر اقلام خوراکی تحمیل شود!!!؟ ریال به بی ارزش ترین پول دنیا تبدیل شده ولی یارانه همان یارانه دولت قبل گیر کرده است. از مسوولان و دولت محترم می‌خواهم ضمن افزایش یارانه بر اساس تورم این چند ساله کسانی را هم که از یارانه‌شان را حذف کردند به سیستم بازگردانند و حتما حتما تورم را نه فقط کنترل بلکه کاهش دهند تا دوباره یارانه‌هایی که ارزشش اندازه قیمت یک شانه تخم مرغ هست!!!!!بیشتر از این بی ارزش تر نشود. حداقل کار این است یارانه و کالابرگ و یارانه بنزین و نان و بقیه را همه باهم تجمیع نمایند و به صورت ارزی به حساب ارزی مردم منتقل کنند تا دیگر دچار مشکل آب رفتن روزانه ارزش یارانه و کالابرگ نشویم.

دولت م مجلس، دولت، آقای پزشکیان، ستاد هدفمندی یارانه، وزیر رفاه، وزیر اقتصاد و دارایی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه
11:39 - 12 فروردین 1405

67 بازدید