یادتون باشه هیچ کس و هیچ چیزی نمی تونه تضمین قطعی صلح برای ما باشه جز تست کردن بمب اتم. فقط نگاه کنید چقدر این دو شیطان پلید ترامپ و نتانیاهو وحشت دارند از این سناریو و می دونن که ایران حتی با همین اورانیوم ۶۰ هم براحتی به این منظور می رسه اگر بخواد و دلهره فراوانی دارن از این ماجرا