تروخدا یک فکری بکنید برای این عملیاتهای هلی برنی که اینقدر راحت تو خاک مون میکنند به والله این پیروزی نیست بیایید بپذیریم شکست خردیم که بخواهیم درست کنیم ضعفهامون رو خلبان رو برداشتند برند با تجهیزات سنگین کلی از نیروهامون شهید شدند اطلاعات سپاه با این بینش که این رو پیروزی میدونند که دیگه حرفی