اسپانیا: نتانیاهو جنايتكار جنگی و نسلکش است
@Iran_azizam22 فروردین 1405بجز طرفدارهای رضا پهلوی و راستهای افراطی آمریکا تا حالا ندیدم کسی با نتانیاهو و دار و دستش حال کنه. اپوزیسیون غیر سلطنت طلب ایران هم کاملا مخالفش هستن. آدم فقط باید خودشو به حماقت بزنه که به دولت خر مذهبی و فاشیست نتانیاهو به عنوان منجی آزادی نگاه کنه
@youneverknow22 فروردین 1405در پاسخ بهاسراییل دولت غیر نسلکش و فاشیست نداره، حکومتش اساساً همینه. نتانیاهو هم بره بعدی همین خواهد بود کما این که قبلی هم همین بود.
@youneverknow22 فروردین 1405در پاسخ بهپلیس بد و پلیس خوب، در نهایت جفت پلیسن. اسراییل پروژهی استعماری غرب در غرب آسیاس و یه سری زمیندزد و آدم کشن اومدن تا تو منطقهی نفتخیز ناامنی راه بندازن. فرقی بین سگ زرد و شغال نیست.