جریان اپوزیسیون خارجنشین بارها ثابت کرده است که نه تنها هیچ نسبتی با منافع مردم ایران نداشته بلکه با پروژه تحریم، جنگ و جنایت علیه مردم ایران همراه و همصدا بوده است.
نه نتانیاهو،نه ترامپ،نه رضا پهلوی نه کارمندای بی بی سی نه کارمندای اینترنشنال نه مجاهدین که باعث کشته شدن هزاران نفر شدن،فقط و فقط یه نفر مسیح علینژاد رو میتونید ترور کنید؟خون از دماغ یکیشون چرا نمیاد؟این نشان از ناتوانیه یا دل رحمی؟