در این مرحله از تحولات منطقه که آمریکا قصد تحمیل سایه جنگ به ایران را دارد، «تهدید در برابر تهدید» رویکردی است که تهران در برابر دشمن در پیش گرفته است. سیاستی که شواهد نشان میدهد با ظرافت خاصی دنبال میشود.
ایران مقتدر و قوی هیچگاه از تهدیدات زورگویان مثل آمریکا ویا اسرائیل هراسی ندارد.این را ما بعمل ثابت کردیم وخواهیم کرد..الان دیگه نوبت موشکهای فوق سری ایران باشند الکترو مغناطیسی...