@user1775989333527 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبله از اینجا خارج میشهتو اقیانوس هند توقیف میشه نفتش میره واسه اروپاپولش میره تو جیب امریکا درست مثل اون نفت توقیف شده ای که همین الان در حال رفتن به سمت امریکاستواقعا فکر کردید ترامپ چرا چاه های نفت خارک رو نزد..نفت مجانی وسوسه انگیزه...