6 اردیبهشت 1405

محاصره‌شکنی دوباره ایران؛ ۴ میلیون بشکه نفت صادر شد

تانکرترکز از بارگیری ۴.۶ میلیون بشکه نفت در پایانه‌های ایران و عبور موفقیت‌آمیز ۴ میلیون بشکه دیگر از خط محاصره دریایی آمریکا خبر داد.
@user1775989333527 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بله از اینجا خارج میشهتو اقیانوس هند توقیف میشه نفتش میره واسه اروپاپولش میره تو جیب امریکا درست مثل اون نفت توقیف شده ای که همین الان در حال رفتن به سمت امریکاستواقعا فکر کردید ترامپ چرا چاه های نفت خارک رو نزد..نفت مجانی وسوسه انگیزه...
ببخشید یعنی نفت ما رو میگیره میبره میفروشه بعد پولش رو هم به ما نمیده
16:04 - 7 اردیبهشت 1405

19 بازدید