@Mir665 اردیبهشت 1405در پاسخ به ونمیخواد یا نمیتونهمسیر حرکتشو ببین رفته تو آب های سرزمینی عمانبازی میکنه آمریکا یکی میگیره ببینه ولکنش چیه جواب ندی میره بعدی
@user17091007058222697385 اردیبهشت 1405در پاسخ به وباید ببینی محصول کدوم کشور رو داشته بیشتر میخوره محصول امارات رو داشته باشه!
@Hamid11033235 اردیبهشت 1405در پاسخ به وعلت عبور موفق کشتی ها، اسکورت ناوهای جنگی ماست، وگرنه آمریکا می بینه و رصد می کنه
@abdolhosein5 اردیبهشت 1405در پاسخ به وخب مسئله همینه دقیق!بااینکه این همه اطلاعات وجودداره، ارتش آمریکا نمیتونه جلوشون روبگیره! وهر ازچندی یکی میگیره ورسانه ایش هم می کنه که بگه این محاصره داره کارمی کنه!یکی ازعلت هاش،وسیع بودن دریای عمان هست!که یکیش روبگیره،دوتاش روبگیره،کشتی های مختلف توش توی مسیرهای مختلف پخش بشن،کدومش رو بگیره؟