این وابستگی فراتر از خرید سلاح، به یک «نفوذ ساختاری» بدل شده بود. ارتش پهلوی به عنوان نهاد رسمی دفاع از تمامیت ارضی کشور حتما باید تحت نظارت و مستشاری نیروهای آمریکایی قرار میگرفت.
اسلام ایران رو از وابستگی تحقیر امیز نجات دادما جزو شش قدرت برتر موشکی دنیا و جزو بهترین قوای پهپادی در جهانیم.با شکار F-35 و MQ-4C Triton کیفیت پدافندی ما هم رو شد ...ما پهپاد شاهد ۱۴۹،کمان۲۲،سیمرغ و آرش و ده ها مدل پهپاد شناسایی و انهدامی هستیمقدرت ما امروزه دیگر شناخته شده است.