28 فروردین 1405

مسئولان محترم! لااقل دلیل «توضیح ندادنتان» را توضیح دهید

مردم ایران در سردرگمی ناشی از سکوت مسئولان، نه خواهان افشای اسرار، بلکه خواستار تبیین «دلیل سکوت» و جلوگیری از خلق روایت دشمن در خلأ اطلاعاتی در روند اتفاقات جاری و مبحث مذاکرات هستند.
وفاقی پشت صحنه داری با امریکا هم وفاق میکنی؟😕
17:57 - 28 فروردین 1405

1 بازنشر325 واکنش
62٫2k بازدید



9 پاسخ

@Masiri28 فروردین 1405
در پاسخ به
به فرض که بلهشما میخوای جلوشو بگری؟؟کی هستی که فکر کردی صلاح مملکت رو بیشتر از سرانش میدونی؟؟برو عمو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه

@Sinaa128 فروردین 1405
در پاسخ به
وفاق رو که حتی نمی‌ذارن بره تو دفترش بازی کنه مهندسنکنه اینم کار روحانی و ظریفه؟😂

تصویر نمایه‌ی ‌لعنت به سامری دوران‌
@user17762775373328 فروردین 1405
در پاسخ به
نفرین بر جماعتی که از گذشته عبرت نمیگیرن و با حرف های پوپولیستی و پوچ، خام میشوند ‌و سرنوشت یه مملکت رو به بازی میگیرند...اگر به ناحق گفته باشم که نفرین برگرده به خودم

@Amirhosein7828 فروردین 1405
در پاسخ به
حالا قالیباف وفاقی شده؟

@Khodahafez28 فروردین 1405
در پاسخ به
اسلامگرا جان بیخیال وفاقیا شو دیگه الان دکتر حاج باقر تصمیم گیرندس

تصویر نمایه‌ی ‌امین‌
@Amin110YaAli28 فروردین 1405
در پاسخ به
این مذاکرات تاکیید شده تحت نظر رهبری هست!!!! وفاقی مفاقی چیه؟ خدا شفات بده.

تصویر نمایه‌ی ‌آقای شین‌
@user17759903525528 فروردین 1405
در پاسخ به
هیئت مذاکره و طرف‌های صحبت که همه قالیباف‌چی و پایداریچی بودن و هستن که.

@user170910158956753339428 فروردین 1405
در پاسخ به
حالا لطفا جمله صفحتو بردار

@user1776071558028 فروردین 1405
در پاسخ به
مگه مملکت رهبر نداره، لطفا دهن گشادتون رو ببندید، همه چیز زیر نظر چشمان تیز بین رهبری قرار داره